Ұзақ мерзімдегі жоспардың бөлімдері: Жұмыс. Қуат. Энергия. Мектеп: КММ «Капитоновка ОМ» Күні : Мұғалімнің аты - жөні: Уразбеков Нурзат Кайыпказиевич Сынып: 7 «А» Қатысқаны: Қатыспағаны | |||
Сабақтың тақырыбы |
Қуат | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
7.2.3.7—Қуат деген не екенін айту 7.2.3.8- Есеп шығару кезінде қуаттың формуласын қолдану. | ||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушы: Қуат деген не екенін, өлшем бірліктерін біледі, жай есептер шығару кезінде өлшем бірліктерін және формуланы қолдана алады.. Көпшілігі: ХБ айналдыа алады, жұмыстың уақытқа қатынасын сараптай алады,бірдей қозғалыста қуаттың жұмысқа және жылдамдыққа бағынатынын байқайды. . Кейбіреулері: Жоғары деңгейдегі есептерді шығара алады. | ||
Тілдік мақсат |
Қуат, Ватт.
| ||
Алдыңғы тақырып |
Механикалық жұмыс: анықтамасы, формула, өлшем біріктері
| ||
Сабақ барысы | |||
Жоспарланған сабақ құрлымы |
Сабаққа жоспраланған жаттығу түрлері |
Құралдар | |
Сабақтығ басы |
Сыныппен амандасу Психологиялық реттеу « Ожаулы бақыт» Оқушылар қолдарынды көтеріңдер, елестетіңдер бастарынан жоғары үлкен ожау ұстап тқрмыз деп, ол ожау бақытқа толы, рахыммен, көңіл күймен, енді осыны өздеріне құйыңдар. Ойларыңды жинақтап, көңілді түрде сабаққа көңл бөліңдер. 1. «Механикалық жқмыс» бойынша сұрақтар қою « Блум кубигі"бойынша амал жасау 6 қырлы кубик :Ата, Қи, Түсіндір, Не себепті, Ойлап тап, Ұсын..
2. Топқа бөліну Оқушыларға топты құруға мынандай ұсынам (көршілеріне қарап артқа қарау арқылы )
Әр бір топ кейс алады. Қысқаша ақпарат пен сқрақтар алады. (Әсіресе өмірдегі қиыншылықтар бойынша) Тақырыпқа ену – яғни техникадағы жұмысты тездету үшін қуат қолданылады. Оқушыларға мақсат қоюды ұсынам. (Қуат дегеніміз не екенін білу?) Бүгінгі тақырыпты даптерлеріне жаза қойыңдар. «Қуат» |
Блума кубигі
| |
Сабақтың ортасы |
1Есер шығару жоспарын құрамыз Қуат туралы не білуіміз керек? (Анықтама, бклгіліенуі, формласы, өлшем бірігі)
2. Бейне сабақ көру. «Қуат. Өлшем бірліктері» ең бастысына тоқталып кетем.
Мазмұнын ауызша әңгімелесу (франтальді)
3. «Инсер» приемын қолданамын. Бұл жерде оқушылар бір оқып шығат. Түсінгенін қадағалап отыру үшін.
Тапсырма: 179-180 беттегі тексті оқып шығыңдар. Қарындашпен жүргізіп отырып, түсінгендерінді көршілеріне айтып беріңдер. – Қуатқа анықтама беріңдер. . – Сөйлемді аяқтаңдар. «Қуат- бұл....». – Қандай әріппен белгіленеді қуат? – Қуаттың формуласын оқып беріңдер. –Қуаттың өлшем бірлігі қандай? Кімнің атынан берілген өлшем бірлігі? Магиялық үшбұрышты толтырыңдар. – Жұмысты қалай табу керек уақытпен қуатты біле тура? – Қалай уақытты табамыз егер қуат пен жұмыс белгілі болса?. Қуатты тағы қандай техникада қолданады? Оқушылар дәптерлерін конспектпен параллеьно толтырып отырады. Материалды қортындылау. 1.(163 беттегі есепті дәптерге шығаруды ұсынамын)
2. Әр бір оқушымен жұмыс. Оқушылар ФБ «Қуат» тапсырмасы парақ алады. .
|
Бейнесабақ "Қуат. Өлшем бірліктері"
Кітаппен жұмыс
| |
Рефлексия |
Рефлексия " Бүгінгі сабақ саған ұнады ма?" 1. Маған бүгін сабақта қиын болған не? 2. Неге маған бұл қиын болды? 3. Қандай нәрсе маған көмектеседі бұл қиыншылықты жеңу үшін
Үй жұмысы §64 оқу. Карточкалы есеп |