«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Әлеуметтік-психологиялық қызметі

ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТ

 

ӘЛЕУМЕТТІК-ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КӨМЕК ҚЫЗМЕТІНІҢ ҚҰРАМЫ:

Тәрбие ісі жөніндегі директордың орынбасары - Дунина Наталья Владимировна

Әлеуметтік педагог- Черткова Евгения Александровна

Педагог-психолог- Бабенко Лидия Тимофеевна

Қызметтің негізгі мақсаты мектепте оқу процесінд ебалалар мен жасөспірімдердіңжекежәнеәлеуметтікбейімделуінпсихологиялыққолдау, сондай-ақпедагогикалықпроцестідараландыру мен германизациялауды психологиялық қамтамасыз ету болып табылады.

Әлеуметтік-психологиялық қызметтің міндеттерінің бірі-балалароқығысыкелетін, мұғалімдержұмысістегісікелетінпсихологиялықахуалдықамтамасызету, ал ата-аналарбаласындәл осы мектепкебергенінеөкінбейді.

Мектепке психологиялық қызмет не үшін қажет?

Қандайжағдайлардамектеппсихологынажүгінуөтеқажет? Психолог-педагог ата-аналарға, мұғалімдерге, оқушыларғақалайкөмектесеалады? Мұнытүсінейік.

Қазіргікүрделіәлемдекез-келгенересекадамқиындықтарға тап болады, оныңәсеріненолөзіне, жақындарынакүмәнданабастайды. Біздостарымызбенжәнебейтанысадамдарменқақтығысамыз, бұлбіздітітіркендіреді, кейдедепрессияғаұшыратады. Қарбаласөміржәнебәрінұстаптұруғадегенұмтылысстресстітудырады. Егербізбалаларға, жасөспірімдерге, қыздар мен жасөспірімдергежүгінетінболсақ, ондажоғарыдааталғанжағдайолардыңбарлығы даму, қалыптасупроцесінде, көптегенқұбылыстарменалғашреткездесіп, кейдеосындаймаманныңкөмегінемұқтажболғандықтанкүрделенетүседі.тыңдайды, қолдайды, өзітуралымаңыздынәрсеніашады. Мұндай маман-психолог.

Өмірқалыптыболыпжатса да, психолог өзініңтехникасыменоныңшыныменекенінрастайды.

Психолог балалар ұжымдарымен сындарлы өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыру, танымдық процестерді, интуицияны, сенімділікті дамыту бойынша жұмыс істейді; мектептегі мазасыздық пен сәтсіздікті түзетеді.

Әлеуметтік педагог

Оның қызметінің негізгі саласы-қоғам (адамның жақын ортасы және адами қатынастар саласы). Сонымен бірге, басымдық (әсіресе қазіргі жағдайда) отбасындағы және оның жақын ортасындағы, тұрғылықты жеріндегі қатынастар саласы болып табылады. Әлеуметтік педагог өзінің кәсіби мақсаты бойынша мүмкіндігінше проблеманың алдын алуға, оны тудыратын себептерді уақтылы анықтауға және жоюға, әртүрлі жағымсыз құбылыстардың (моральдық, физикалық, Әлеуметтік және т.б. жоспар), мінез-құлықтағы ауытқулардың алдын-алуды қамтамасыз етуге тырысады.

Қызмет ішіндегі өзара әрекеттесу:

Әлеуметтік педагог пен психологтың негізгі өзара іс-қимылы: құқық бұзушылықтың алдын алу, оқушылардың қараусыз қалуы, панасыз қалуы, есірткінің алдын алу, ағарту, "қиын" балалармен жұмыс. Әлеуметтік педагог оқушыларға, ата-аналарға және педагогтарға ақпараттық және құқықтық көмек көрсетеді. Психолог оқушыларға, ата-аналарға және мұғалімдерге психологиялық ерекшеліктер, әртүрлі жастағы оқушыларға кеңес беруге көмектеседі.

Жұмыс бағыттары:

1. Әлеуметтік-педагогикалық. Барлық жастағы балалардың әлеуметтік және жеке мәселелерін анықтау.

2. Әлеуметтік-құқықтық. Баланың құқықтарын қорғау.

3. Әлеуметтік-психологиялық. Отбасында, қоғамда өзара түсіністік үшін оңтайлы жағдай жасау мақсатында психологиялық-педагогикалық ағарту.

4. Әлеуметтік-профилактикалық. Білім алушылардың ауытқу мінез-құлық факторларын ерте анықтау және алдын алу.

5. Әлеуметтік-диагностикалық. Балалар мен жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқының себептерін, отбасының әлеуметтік қолайсыздығының себептерін анықтау.

6. Әлеуметтік-ақпараттық. Педагогикалық және заңнамалық сауаттылықты арттыру.

Жұмыстың негізгі бағыттары

Әлеуметтік педагог

* * Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.

* * Әлеуметтік қорғауға немесе көмекке мұқтаж оқушылардың және девиантты мінез-құлқы бар оқушылардың отбасыларының әлеуметтік паспортын жасау.

* * Сынып жетекшілеріне "қиын" оқушылармен жеке жұмыс жоспарларын жасауға көмектесу.

* * Қиын оқушылармен және олардың ата-аналарымен профилактикалық әңгімелер.

* * "Қиын" оқушылармен тәрбие жұмысының жоспарларын тексеруге, Профилактика кеңесінің жұмысына, әкімшілік кеңестерге, шағын педагогикалық кеңеске және т. б. қатысу •

* * Органдармен өзара әрекеттесу.

* * Оқушылардың жеке қабілеттерін дамыту.

* * Оқушыларға психологиялық көмек және қолдау көрсету.

Психолог

* * Проблемалық мәселелер бойынша оқушыларға, ата-аналарға, педагогтарға жеке кеңес беру.

* * Оқушылардың жеке қабілеттерін диагностикалау.

* * Әкімшілік кеңестерге, Профилактика кеңесінің, шағын педагогикалық кеңестің жұмысына және т.б. қатысу, Оқу-тәрбие процесінің мониторингіне қатысу.

* * Сынып жетекшілеріне "қиын" оқушылармен жеке жұмыс жоспарларын құруға көмектесу.

* * Мұғалімдерге өзін-өзі тәрбиелеу жоспарларын құруға көмектесу.

Әлеуметтік-психологиялық қызмет қызметкерлерінің құқығы бар:

* * Оқушылардың мінез-құлқы мен іс-әрекетіне бақылау жүргізу мақсатында сабақтарға, сыныптан тыс және мектептен тыс іс-шараларға, ұзартылған күн тобының сабақтарына қатысу;

* * Жұмыс үшін қажетті педагогикалық құжаттамамен танысу;

* * Мектепте топтық және жеке әлеуметтік және психологиялық зерттеулер жүргізу (сұраныстарға сәйкес);

* * Дәрістер, әңгімелер, баяндамалар, тренингтер және т. б. арқылы психологиялық-педагогикалық білімді насихаттау бойынша жұмыс жүргізу;

* * Қажет болған жағдайда мектеп әкімшілігі арқылы оқушыға көмек көрсетуге байланысты мәселелер бойынша тиісті ұйымдарға өтінішпен жүгінуге;

* * Медициналықжәнедефектологиялықмекемелергесұрау салу.

Негізгіқызметтүрлері:

* * Әлеуметтік-психологиялықағарту-ересектерді (тәрбиешілерді, мұғалімдерді, ата-аналарды) жәнебалалардыәлеуметтік-психологиялықбілімментаныстыру.

* * Әлеуметтік-психологиялық профилактика-мектепжасындағыбарлықкезеңдердебалалардыңпсихикалықденсаулығынсақтауға, нығайтуғажәнедамытуғабағытталғанарнайықызметтүрі.

* * Әлеуметтікжәнепсихологиялықкеңес (жеке, топтық, отбасылық).

Психологтыңкеңестері

• Егерсізөзісіңіздесәттілікке жете алмасаңыз, ойланыңыз, мүмкінбұлбелгілердіңкез-келгеніндесебепболуымүмкін:

* Сізденақтымақсатжоқ: бұлтабысқажетужолынқысқартады.

* Жалпыниетжоқ: бұлмақсатты неге алдыңызғақойғаныңыздытүсінумаңызды.

* Іс-қимылжоспарыжоқ: егерсізқандайқадамдаржасаукеректігінбілмесеңіз, сізешқашанмақсатқа жете алмайсыз.

* Сізтымсенімдісіз: іс-қимылжоспарынөзгертугедайын болу үшінқателікжіберугемүмкіндік беру.

* Табысқасенбеңіз: бұлсіздіңәрекеттеріңізді паралич етеді.

* Сізөзқателіктеріңізденсабақалмайсыз: оларданқорықпаңыз, бірақталдаңыз.

* Сізкеңестердітыңдамайсыз: бұлжұмсақтықтыңбелгісіемес, біреудіңтәжірибесіненүйренугемүмкіндік.

* Сізкөшіруденқорқасыз: бұлтежегішболуымүмкін.

* Сізшаршадыңыз: бұлсәтсіздіктердітудырады.

* Сізсәттіліктенқорқасыз: өйткенісізоданкейін не істейтініңіздібілмейсіз.

Әлеуметтікпедагогтыңкеңестері

* Бізнеғұрлымжақсыістержасасақ, соғұрлымөзіміздібақыттысезінеміз.

* Бұлтікелейтәуелділіктіпсихологтар мен әлеуметтанушылардыңауқымдызерттеулерірастады.

* Адамдарғадегенризашылығын, нәзіктігінжәнебасқа да жақсысезімдерінкүнделіктіөмірдебілдіретіндерәлемгеүлкеноптимизмменқарапқанақоймай, физикалықтұрғыданжақсысезінеді, өзөмірлерінүйлесімдісезінеді

Жаңартылған күні: 31.08.2016 17:47
Құрылған күні: 28.11.2022 18:25

Текст