Сөйлеуді дамыту. Ұзақмерзімді жоспарлау
(аптасына 1 сағаттан, жылына 32 сағат)
№ |
ҰОҚ-нің тақырыптары |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
Ортақ тақырып. Мен кіммін және қандаймын? | |||||
1 |
Кел, танысайық! |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.4.2. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
04.09 |
|
2 |
Мен үлгілі баламын |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру |
1 |
11.09 |
|
3 |
Өскенде мен кім болам? |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.4.2. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
18.09 |
|
4 |
Отан деп соғады жүрегім |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау
0.1.4.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
25.09 |
|
Ортақ тақырып. Мектепке не үшін барамыз? | |||||
5 |
Кітап – алтын қазына |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.4.2. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру. 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу. |
1 |
02.10 |
|
6 |
Мен білімді баламын |
0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
09.10 |
|
7 |
Мектеп ауласында |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.4.2. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
16.10 |
|
8 |
Мектептегі оқиға |
0.1.4.2. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру. 0.1.2.1. Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану |
1 |
23.10 |
|
Ортақ тақырып. Менің айналамда кімдер бар? | |||||
9 |
Бақытты отбасы |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын/қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру |
1 |
30.10 |
|
10 |
Анама бәрін арнаймын |
0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
06.11 |
|
11 |
Менің досым |
0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
13.11 |
|
12 |
Ағайынды екеуміз |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау
0.1.4.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
20.11 |
|
Ортақ тақырып. Менің айналамды не қоршап тұр? | |||||
13 |
Қанаттылар тіршілігі |
0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
27.11 |
|
14 |
Мөлдір бұлақ |
0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
04.12 |
|
15 |
Жануарлар қайда тұрады? |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау
0.1.4.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
11.12 |
|
16 |
Қысқы орман |
0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
18.12 |
|
Ортақ тақырып. Жолдар бізді қайда бастайды? | |||||
17 |
Бағдаршам – көшедегі көмекшім |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау
0.1.4.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
08.01 |
|
18 |
Көліктер және оның түрлері |
0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.4.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
15.01 |
|
19 |
Алматыға саяхат |
0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
1 |
22.01 |
|
20 |
Жолда абайла |
0.1.3.1. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.4.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру |
1 |
29.01 |
|
Ортақ тақырып. Салт-дәстүрді білу не үшін керек? | |||||
21 |
Өмірге келдім |
0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.2.2. Ауыспалы мағынадағы сөздерді, бейнелі теңеулерді түсіну, оларды сөйлегенде қолдану 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану |
1 |
12.02 |
|
22 |
Қонақжайлылық |
0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.2.2. Ауыспалы мағынадағы сөздерді, бейнелі теңеулерді түсіну, оларды сөйлегенде қолдану 0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.5.1. Айтылған ойдың мәнін ашу үшін интонацияны сақтау, тілдесудің вербалды емес құралдарын қолдану (ым, ишара және т.б.) |
1 |
19.02 |
|
23 |
Қос ішекті домбыра |
0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану
0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.4.1. Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.6.2. Өз тәжірибесі негізінде әңгіме құрастыру |
1 |
26.02 |
|
24 |
Наурыз –жыл басы |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
05.03 |
|
Ортақ тақырып. Мен үшін не дәмді және пайдалы? | |||||
25 |
Дастарқан басында |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.5.1. Айтылған ойдың мәнін ашу үшін интонацияны сақтау, тілдесудің вербалды емес құралдарын қолдану (ым, ишара және т.б.) |
1 |
12.03 |
|
26 |
Жеміс-жидек пен көгөністер |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
19.03 |
|
27 |
Ас атасы - нан |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
09.04 |
|
28 |
Атамның ауылында |
0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.1.5.1. Айтылған ойдың мәнін ашу үшін интонацияны сақтау, тілдесудің вербалды емес құралдарын қолдану (ым, ишара және т.б.) |
1 |
16.04 |
|
29 |
Тазалық пен ұқыптылық |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
23.04 |
|
30 |
Спорт – денсаулық кепілі |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.5.1. Айтылған ойдың мәнін ашу үшін интонацияны сақтау, тілдесудің вербалды емес құралдарын қолдану (ым, ишара және т.б.) 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
30.04 |
|
Ортақ тақырып. Денсаулықты қалай күту керек? | |||||
31 |
Денсаулық еліне саяхат |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
14.05 |
|
32 |
Он екі мүшең сау болсын десең |
0.1.1.1. Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу 0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы бойынша жақын /қарама-қарсы сөздерді сөйлегенде қолдану 0.1.4.2.. Берілген тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
21.05 |
|
Сауат ашу негіздері. Ұзақмерзімді жоспарлау
(жылына 48 сағат)
№ |
ҰОҚ-нің тақырыптары |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан Ортақ тақырып. Мен кіммін және қандаймын? | |||||
1 |
Кел, танысайық! Сөйлеу |
0.1.2.1. Сөйлемнің мағынасын түсіну 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.4.1. Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану |
1 |
06.09 |
|
2 |
Біздің ойындарымыз. Сөйлем |
0.1.2.1. Сөйлемді ажыратып, оның мағынасын түсіну, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. 0.3.1.1. Сөйлем сызбасын құру. |
1 |
08.09 |
|
3 |
Біз – өнерлі баламыз. Сөйлем түрлері |
0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару. 0.1.2.3. Сөйлемдерді интонация бойынша ажырата отырып (хабарлы, сұраулы,лепті), сөйлеу барысында қолдану. 0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі. |
1 |
13.09 |
|
4 |
Мен білетін жақсы сөздер. Сөз |
0.1.2.1. Сөз бен сөйлемді ажыратып, сөздің, сөйлемнің мағынасын түсіну. 0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу 0.1.4.1. Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, тор көз дəптерге кең сызықтар, əріп элементтерін жазу |
1 |
20.09 |
|
5 |
Бəріміз тақпақ айтамыз. Буын |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
22.09 |
|
Ортақ тақырып. Мектепке не үшін барамыз? | |||||
6 |
Айналадағы дыбыстар. Дыбыс |
0.1.1.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.3.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу |
1 |
27.09 |
|
7 |
Мектеп бізге не үйретеді? |
0.1.1.1. Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу және сөзсіз жеке айту 0.1.1.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
04.10 |
|
8 |
Мектеп асханасында |
0.1.1.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.3.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
06.10 |
|
9 |
Мектепке жол |
0.1.1.2. Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажыратып, дұрыс дыбыстау 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.3.1. Өзіне таныс тақырып аясында диалогке қатысу 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
11.10 |
|
10 |
Мен үлгілі баламын |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
18.10 |
|
11 |
Менің оқу құралдарым |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
20.10 |
|
12 |
Мектеп кітапханасында |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
25.10 |
|
ІІ тоқсан Ортақ тақырып. Менің айналамда кімдер бар? | |||||
13 |
Менің отбасым |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
08.11 |
|
14 |
Ақылды ешкі |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
10.11 |
|
15 |
Саматтың ойыны |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
15.11 |
|
16 |
Достық көмек |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
22.11 |
|
17 |
Жануарлардың достығы |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
24.11 |
|
18 |
Ойын және мінез |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
29.11 |
|
Ортақ тақырып. Менің айналамды не қоршап тұр? | |||||
19 |
Сүйкімді жануарларым |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
06.12 |
|
20 |
«Ұшты-ұшты!» ойнаймыз |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
08.12 |
|
21 |
Ініме көмектесемін |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
13.12 |
|
22 |
Мекені-жер |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
20.12 |
|
23 |
Жыл мезгілдері |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
22.12 |
|
24 |
Табиғат менің өз үйім |
0.1.1.3. Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу. 0.1.2.1. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.3.1. Жазу бетін бағдарлау, жазу жолын, жоларалық кеңістікті ажырату, торкөз дәптерге кең сызықтар, әріп элементтерін жазу |
1 |
27.12 |
|