«Қазақ тілі» пәні бойынша күнтізбелік-тақырыптық жоспар
4 – сынып
Жылдық жүктеме: 136 сағат, аптасына 4 сағат.
№ |
Ауыспалы тақырыптар |
Тақырыптар |
Оқу мақсаттары |
Са ғат са ны
|
Мерзімі |
Ескерту |
1 тоқсан |
|
|||||
1. |
Менің Отаным – Қазақстан |
Қазақстанның қалалары |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
01.09.2020 |
|
2. |
Бурабайдағы демалыс |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
02.09.2020 |
|
|
3. |
«Туған ел» көрмесі |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 |
03.09.2020 |
|
|
4. |
Мемлекеттік рәміздер |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді д.с жазу |
1 |
07.09.2020 |
|
|
5. |
Рәміздер туралы білім сайысы |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
1 |
08.09.2020 |
|
|
6. |
Өз туым |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
09.09.2020 |
|
|
7. |
Менің сапарым |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
10.09.2020 |
|
|
8. |
Қайталау сабағы |
4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу |
1 |
14.09.2020 |
|
|
9. |
Ауыл сыртында |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
1 |
15.09.2020 |
|
|
10. |
Менің ауылым |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 |
16.09.2020 |
|
|
11. |
Әлидің үйі |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
17.09.2020 |
|
|
12. |
Бөлмедегі заттар |
4.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызекі және жазба тілде қолдану |
1 |
21.09.2020 |
|
|
13. |
Сүйікті қаламыз |
4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
22.09.2020 |
|
|
14. |
Менің отбасым |
4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің грамматикалық категорияларын ауызекі және жазба тілде қолдану |
1 |
23.09.2020 |
|
|
15. |
Шегарашы |
4.5.1.5 *сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап жай және құрмалас сөйлем құрастыру |
1 |
24.09.2020 |
|
|
16. |
Қайталау сабағы |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
28.09.2020 |
|
|
|
|
|||||
17. |
Құндылықтар |
Мейірімділік – асыл қасиет |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
30.09.2020 |
|
18. |
Еңбектің сыйы |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
01.10.2020 |
|
|
19. |
Әдепті бала |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 |
05.10.2020 |
|
|
20. |
Үлгілі оқушы |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
1 |
06.10.2020 |
|
|
21. |
Анамның тапсырмасы |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 |
07.10.2020 |
|
|
22. |
Қамқор немере |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
08.10.2020 |
|
|
23. |
Не жақсы? Не жаман? БЖБ № 1 |
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау |
1 |
12.10.2020 |
|
|
24. |
Қуыршақтар |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.2.1 бейтаныс сөздер кездесетін шағын мәтіндегі негізгі ойды түсіну |
1 |
13.10.2020 |
|
|
25. |
Жаман жолдас |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
1 |
14.10.2020 |
|
|
26. |
Шегіртке мен құмырсқа |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 |
15.10.2020 |
|
|
27. |
Көмекші робот |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
19.10.2020 |
|
|
28. |
Менің қалауым. |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
20.10.2020 |
|
|
29. |
Қайырымды қойшы |
4.1.4.1* тыңдаған мәтін бойынша оқиғаның себеп-салдарлық байланысын (кейіпкерлер, оқиға) және негізгі ойды мұғалімнің қолдауымен анықтау |
1 |
21.10.2020 |
|
|
30. |
Мысық, әтеш және Түлкі |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.6.1 айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс айту |
1 |
22.10.2020 |
|
|
31. |
Қайталау сабағы |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.4.1 каллиграфиялық нормаларға сәйкес әріптердің өзара байланысын сақтап, бір сызықта көркем жазу |
1 |
26.10.2020 |
|
|
32. |
Қаладан келеміз |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
27.10.2020 |
|
|
33. |
Мәдени мұра |
Нағыз өнер –қолөнер |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау |
1 |
28.10.2020 |
|
34. |
Базарлық |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
29.10.2020 |
жойылды |
|
35 |
Отбасылық мереке |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 |
29.10.2020 |
№34-35 |
|
36. |
Тоқсандық жиынтық бағалау
|
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
02.11.2020 |
|
|
37. |
«Тұсаукесер» жыры |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 |
03.11.2020 |
|
|
38. |
Кәдесый |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау |
1 |
04.11.2020 |
жойылды |
|
39. |
Сиқырлы кілем |
4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
04.11.2020 |
№38-39 |
|
|
|
2 Тоқсан |
|
|
|
|
40. |
Қайталау сабағы |
4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
16.11.2020 |
|
|
41. |
Көне ғасыр қонақтары |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
17.11.2020 |
|
|
42. |
Зергерлік бұйымдар |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау |
1 |
18.11.2020 |
|
|
43. |
Дауылпаз – бабалар мұрасы |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
19.11.2020 |
|
|
44. |
Айтыс өнері |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 |
23.11.2020 |
|
|
45. |
Ұлттық аспаптар |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану |
1 |
24.11.2020 |
|
|
46. |
Ата, бата беріңіз! |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау |
1 |
25.11.2020 |
|
|
47. |
Абай Құнанбайұлы – ұлы ақын |
4.5.1.1* мұғалімнің қолдауымен шылауларды, көмекші сөздерді ажырату, ауызша/жазбаша тілде қолдану 4.5.1.2* көптік/ тәуелдік/септік/жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
26.11.2020 |
|
|
48. |
Қайталау сабағы Жиынтық бағалау № 3 |
4.5.1.3* өз бетінше шағын мәтіннен етістіктің шақ, рай формаларын ауызша/жазбаша тілде қолдану 4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
30.11.2020 |
|
|
49. |
Мамандықтар әлемі |
Байқауға қатысамын |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
02.12.2020 |
|
50. |
Сахна қызықтары |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
03.12.2020 |
|
|
51. |
Дизайнер |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 |
07.12.2020 |
|
|
52. |
Кішкентай тігінші |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
08.12.2020 |
|
|
53. |
Кондитерлік фабрикада |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау |
1 |
09.12.2020 |
|
|
54. |
Ас мәзірі |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 |
10.12.2020 |
|
|
55. |
Еңбек адамдары |
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
14.12.2020 |
|
|
56. |
Сәулетшінің өнері |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
15.12.2020 |
№56-57 |
|
57. |
Шаштаразда |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау |
1 |
16.12.2020 |
түзету |
|
58. |
Шаш үлгісін таңдаймыз |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
17.12.2020 |
түзету |
|
59. |
Киім дүкенінде. Жиынтық бағалау № 4 |
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.5.1.2* көптік/тәуелдік/септік/ жіктік жалғаулы сөздерді ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
18.12.2020 |
№58-59 |
|
60. |
Тоқсандық жиынтық бағалау
|
4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
21.12.2020 |
|
|
61. |
Қайда сауда жасадың? |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
22.12.2020 |
|
|
62. |
Мен дәрігер боламын |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
23.12.2020 |
|
|
63. |
Спортшы. |
4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру 4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
24.12.2020 |
|
|
64. |
Қайталау |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
28.12.2020 |
|
|
65. |
Табиғат құбылыстары |
Күн райы болжамы |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
29.12.2020 |
|
66. |
Жайсыз күн |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
30.12.2020 |
|
|
|
|
3 Тоқсан |
|
|
|
|
67. |
Аймақтар табиғаты |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 |
11.01.2021 |
|
|
68. |
Қысқы ойын |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
12.01.2021 |
|
|
69. |
Күн райын бақылайық |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау
|
1 |
13.01.2021 |
|
|
70. |
Ғажайып қыс |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 |
14.01.2021 |
|
|
71. |
Қыстағы аңшылық |
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
18.01.2021 |
|
|
72. |
Айналаны салыстыру |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
19.01.2021 |
|
|
73. |
Алматы мен Нұр-Сұлтан |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
20.01.2021 |
|
|
74. |
Қайталау.
|
4.5.1.4* септік/жіктік формалардағы жіктеу есімдіктерін және септеулік шылауларды ауызша/жазбаша тілде қолдану |
1 |
21.01.2021 |
|
|
75. |
Менің білуімше |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау |
1 |
25.01.2021 |
|
|
76. |
Халықтық болжам |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
26.01.2021 |
|
|
77. |
Көктемгі өзгерістер |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
27.01.2021 |
|
|
78. |
Жау-жау жаңбыр |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
28.01.2021 |
|
|
79. |
Дауылдан қорықтым |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
01.02.2021 |
|
|
80. |
Қауіпті мекен |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
02.02.2021 |
|
|
81. |
Жасанды мұхит |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
03.02.2021 |
|
|
82. |
Теңіз астында |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
04.02.2021 |
|
|
83. |
|
Орманды аймақ |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
08.02.2021 |
|
84. |
Қайталау .Жиынтық бағалау № 5 |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
1 |
09.02.2021 |
|
|
85. |
Қоршаған ортаны қорғау |
Табиғат ортақ үйіміз |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
10.02.2021 |
|
86. |
Қорықта |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
11.02.2021 |
|
|
87. |
Сұлулықты сақтайық |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 |
15.02.2021 |
|
|
88. |
Ұсыныс білдіремін |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
16.02.2021 |
|
|
89. |
Ақылды аң |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау |
1 |
17.02.2021 |
|
|
90. |
Ааш отырғызу |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 |
18.02.2021 |
|
|
91. |
Емен ағашы |
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
22.02.2021 |
|
|
92. |
Пайдалы өсімдіктер |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
23.02.2021 |
|
|
93. |
«Қызыл кітапқа» енген өсімдіктер |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
24.02.2021 |
|
|
94. |
Қайталау
|
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау |
1 |
25.02.2021 |
|
|
95. |
Жәндіктердің айтысы |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
01.03.2021 |
|
|
96. |
Құмырсқаның илеуі |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
02.03.2021 |
|
|
97 |
Каспий теңізі |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
03.03.2021 |
|
|
98 |
Құстар мен жәндіктер |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
04.03.2021 |
|
|
99 |
Табиғат қорғаушылары |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
09.03.2021 |
|
|
100 |
Қоқыс тастама |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
10.03.2021 |
|
|
101 |
Қайта өңдеу Жиынтық бағалау № 6 |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
11.03.2021 |
|
|
102 |
Тоқсандық жиынтық бағалау
|
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
15.03.2021 |
|
|
103 |
Қайта өңдеу
|
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
16.03.2021 |
|
|
104 |
Қалдықсыз өмір сүрейік |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
17.03.2021 |
|
|
105 |
Суды үнемдеу. |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
18.03.2021 |
жойылды |
|
106 |
Қайталау |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
18.03.2021 |
№105-106 |
|
4 Тоқсан |
|
|||||
107 |
Ғарышқа саяхат |
Ғарышкер болғым келеді |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
01.04.2021 |
|
108 |
Байқоңыр |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру/болжау |
1 |
05.04.2021 |
|
|
109 |
Ғарышкеме |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 |
06.04.2021 |
|
|
110 |
Ғарыштағы ас мәзірі |
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
07.04.2021 |
|
|
111 |
Қазақстанның тұңғыш ғарышкері |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
08.04.2021 |
|
|
112 |
Талғат Мұсабаев |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
12.04.2021 |
|
|
113 |
Айдын Айымбетов |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау |
1 |
13.04.2021 |
|
|
114 |
Шарға ұқсас денелер |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
14.04.2021 |
|
|
115 |
Ғаламшарлар |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
15.04.2021 |
|
|
116 |
Мен астроном боламын |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
19.04.2021 |
|
|
117 |
Ғаламшар сипаты |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 |
20.04.2021 |
|
|
118 |
Қызылжұлдызға (Марсқа) саяхат |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
21.04.2021 |
|
|
119 |
Жетіқарақшы |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
22.04.2021 |
|
|
120 |
Оның қалауын білемін |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 |
26.04.2021 |
|
|
121 |
Қайталау. Жиынтық бағалау № 7 |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
27.04.2021 |
|
|
|
|
|||||
122 |
Болашаққа саяхат |
Сиқырлы қорап |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
29.04.2021 |
|
123 |
Болашақтың мектебі |
4.1.3.1* тыңдаған материалдың (ұзақтығы 2-2,5 мин) мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру/сөйлемді толықтыру және түйінді тұстарын анықтау/кесте толтыру/кластер құрастыру |
1 |
03.05.2021 |
|
|
124 |
Менің қиялымдағы мектеп |
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.3.5.1* қажетті ақпараттарды табу үшін түрлі дереккөздерді (сөздіктер, инфографикалар, энциклопедиялар, ғаламтор) қолдана білу |
1 |
04.05.2021 |
|
|
125 |
Заманауи көлік |
4.1.1.1* анық айтылған сөзді тыңдап, қысқаша жазба (тірек сөздер) жасау және нақтылау мақсатында сұрақтар құру 4.1.2.1 бейтаныс сөздер мен сөз тіркестері бар мәтіннің мағынасын мәнмәтінге қатысты анықтап түсіну |
1 |
05.05.2021 |
|
|
126 |
Сиқырлы доп |
4.2.1.1* берілген сөздерге қарама-қарсы мағыналы, мағыналас сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану 4.2.2.1 берілген тірек сөздер мен жоспардың негізінде қысқа монолог құру |
1 |
06.05.2021 |
|
|
127 |
Ақылды үй |
4.3.1.1* мәтінді іштей, түсініп және қажетті ақпаратты тауып/шолып/белгі қойып оқу 4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау |
1 |
10.05.2021 |
|
|
128 |
Өзгеру мен даму |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
11.05.2021 |
|
|
129 |
Сағат неше? |
4.2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу 4.2.4.1* жоспар/жазбаларын қолданып, мәтінді толық мазмұндау |
1 |
12.05.2021 |
|
|
130 |
Музейде |
4.3.3.1* мәтіннің жанрын (мақал-мәтелдер, бата, аңыз, мысал, өсиет әңгімелердің) жанрлық ерекшеліктерін және көмекші сөздердің қолдауымен пайымдау мәтінін анықтау 4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру |
1 |
13.05.2021 |
|
|
131 |
Денені шынықтырудың пайдасы. БЖБ |
4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу 4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу |
1 |
17.05.2021 |
|
|
132 |
Тоқсандық жиынтық бағалау
|
4.3.4.1* мұғалімнің қолдауымен мәтін мазмұнын және кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауға бағытталған сұрақтар (неліктен? не үшін?) құрастыру және оған жауап беру 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
18.05.2021 |
|
|
133 |
Болашақтың жоспары. Күнтізбе |
4.1.5.1* тыңдаған оқиға/әңгіме бөліктерінің жалғасын болжау 4. .2.3.1* белгілі бір тақырыпта сұхбаттасу барысында шағын мәліметті (4-5 сөйлем) баяндау, кері байланыс беру, сөйлеу стилін сақтау, дауыс ырғағын келтіріп сөйлеу |
1 |
19.05.2021 |
|
|
134 |
Өнертапқыш бала |
4.2.5.1* шығарманың кейіпкері туралы пікірлерді (менің түсінігім бойынша, ... оның пікірінше, ... , оның айтуынша, ..., кейбір адамдардың ойынша, …) салыстыра отырып бағалау |
1 |
20.05.2021 |
|
|
135 |
Айға сапар |
4.4.1.1* шағын сюжетті комикс/буклет/ коллаж/жарнама/презентацияны сөйлемдермен толықтыру 4.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын дайын жоспар негізінде жазу |
1 |
24.05.2021 |
|
|
136 |
Қайта оралу. Қайталау. |
4.4.5.1 мұғалімнің қолдауымен айтылуы мен жазылуында айырмашылығы бар сөздерді дұрыс жазу 4.4.5.2 сөзге қосымшалар жалғау кезінде үндестік заңын сақтау |
1 |
25.05.2021 |
|