Сабақ: 6 |
Мектеп: | |
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып:7.1 |
Қатысқан оқушылар: |
Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы |
1-БӨЛІМ: Толғауы тоқсан қызыл тіл Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» | |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
Б/С3. Әдеби эссе
| |
Сабақ мақсаты |
Шығармадағы көркемдегіш құралдардың қолданысын талду.
| |
Құндылықтарды игерту |
Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, академиялық әділдік. Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушылардың жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлай білу, ақпаратты өңдей білу дағдылары негізінде жүзеге асады.
| |
Пәнаралық байланыс |
Мәдениеттану, тарих: ХІХ ғасырдағы тарихи оқиғалар, фольклористика
| |
АКТ-ны қолдану дағдылары: |
PowerPoint | |
Бағалау критерийлері: |
Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазады; Эссеге қойылатын талаптарды қатаң сақтайды.
| |
Дескрипторлар: |
- Эссенің кіріспе бөлімінде не туралы жазылатынын біледі; - Негізгі бөлімінде не туралы жазылатынын біледі; - Қорытынды бөлімінде не жазылатынын біледі; - Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдайды.
| |
Тілдік мақсаттар: |
Тілдік мақсаттарыңызды белгілеңіз, соның ішінде қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерге мысалдар келтіріңіз. Зар заман ұғымы,отарлаушылардың озбырлығы мен сұрқия саясаты Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: зар заман, тар заман, азулы, азусыз, хал кету, пара алу, тәубеден жаңылу т.б. Пән лексикасы және терминология: Мен ..............+ і.с. жұмысын «жетті» деп бағаладым, себебі.... | |
Осыған дейін меңгерілген білім |
Зар заман, зар заман ақындары туралы білетіндері сұралады. |