Бөлім: Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер |
Мұғалімнің аты-жөні:Жакина Ж.Б |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 «Б» Сабақ: 7-8
|
Қатысқан оқушылар саны: 19
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы |
Тоқта ботам! Атаң келеді артыңда! |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Т1 Тақырыпты тірек сөздер арқылы болжау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Ауызша тіл мен жазбаш тілдің айырмашылықтары туралы біледі.Сөйлем ішінен тауып ажырата алады. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: .Сауатты,көркем жазуға үйренеді,тақырыпты басқа тақырыппен салыстыра алады.. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Ауызекі және жазбаша сөйлеу түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
4-сыныпта өткен білімді тексеруге арналған тест тапсырмасын орындау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) |
1-топ: бақыт 2-топ: қуаныш 3-топ: шаттық
Тренинг жазылған парақшалар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут
|
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Стикердегі диалог» әдісі (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.) сұрақ – жауап 1) Адамдар арасындағы қарым-қатынас дегенді қалай түсінесіз? 2) Мәдениеттің адам бойында қалыптасуы туралы пікіріңіз қандай? 3) Тіл мәдениеті, оның адам бойындағы мәдениеттілікті қалыптастырудағы орнын қалай түсінесіз? 4) Тілдік қарым-қатынаста сөз мәдениетін қанша түрге бөліп қарауға болады? |
Оқулық. Кеспе мәтіндер.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
|
«Бүгінгі сабағымыздың сұрақтары мынадай: Тоқта, ботамТоқта, ботам! «Он сұрақ» стратегиясын жүргізу.Алдыңғы тақырыпты қысқаша қайталау.Топтарға сұрақтар беру: 1-топ. «Үлкенде сыйлау-* кішіпейілділік бағасыАуызшаи тіл»деген сөзді қалай түсіненсіңдер? 2-топ.Жазбашы тіл мен аузшаи тілдің өзіндік ерекшелігі неде деп ойлайсыңдар? 3-топ.Әр түрлі оқулықтардағы мәтіндерді әдеби тілдің қай түріне жатқызамыз? Сөз атасы – құлақ» Тақтада мәтін беріледі, мәтінді мұғалім дауыстап оқиды. Оқушылар мәтін бойынша тапсырмалар орындайды. айтыңыз. 3) Тыңдай білу әдебіне не жатады? 4. Үндемей, сөйлеушінің сөзін бөлмей тыңдаудың ерекшелігі неде? 5. Сөйлеушінің сөзіне араласып, өзара ой алмаса тыңдау, оның өзіндік мәні туралы айтыңыз? 6. Тыңдаудың түрлеріне ой жібере отырып, «тыңдау» деген ұғымға қандай түйіндеу жасайсыз. (Тыңдау деген не?) 7. Сөйлеу әдебіне не жатады 8. Жүйелі, мәнді сөйлеудің негізгі сапалары қандай? 9. Сөйлеу сапасына қандай нәрселер кері әсерін тигізеді Б.б.б. әдісі арқылы кестені толтыру.
|
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар жазылған парақшалар,қалам.
Оқулықтағы мәтінді оқып алады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қызыл гүлім-ай» биі |
Би билейді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
«Карточкадағы терминдер» әдісі Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді өзге топтардағы оқушыларға түсіндіріп береді. Жазылым. 15мин. 1. Көп нүктенің орнына керекті сөздер мен сөз тіркестерін тауып қойыңдар. 2. Берілген мақал-мәтелдердің, қанатты сөздердің «Сөйлеу әдебі» тақырыбымен қандай байланысы бар? Өз түсініктеріңді ауызша баяндаңдар. 3. Мақал-мәтелдер мен қанатты сөздерді оқып, бір қанатты сөзді тақырып етіп шығарма жазыңдар. 1. Тіл – адам ойының ... . 2.Аңдамай сөйлеген ... ... . 3. Ойнап сөйлесең де, ... ... . 4.Тисе терекке, тимесе ... . 5.Айтылған сөз - ... оқпен тең. 6.Бал тамған тілден ... тамар. 7.Көп сөз - ... ... . 8. Көп сөз – күміс, аз сөз - ... . 9.Жасыңда қылжың болсаң, өскенде ... ... . 10.Таза сөйлеу – биік ... . 11.Көңілсіз ... – ойға олақ. Керекті сөздер: құлақ, мылжың боласың, мәдениеттілік, у, атылған, бос сөз, айнасы, ауырмай өледі, ойлап сөйле, алтын, бұтаққа. |
Карточкада жазылған терминдер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
Рефлексия парағы
|
Бағалау парақшасы
Қағаз қиындылары. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||