СЫНЫП: 5 «Б» |
Мұғалімнің аты-жөні: Жакина Ж.Б Күні: 12.12.2019 ж |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ № 70-71 |
Қатысқан оқушылар саны: 19
|
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы:
|
Кітап бағалы сыйлық |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Қарапайым сөйлеу үлгілерін қолдану арқылы тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстыру. Лексикалық тақырып аясында болымды және болымсыз етістіктер меңгереді |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерий- лері: |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпарат береді, сыныптастарымен тілдеседі. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы кітапхананы, өзі оқитын кітаптарды сипаттайды. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы Сөйлесімге келеді. Дана сөз, дүние жинамайды, шағын, қызықты мәліметтер, ақпарат, табасың, таппайсың, бөле, ұқыпты ұстау, рұқсатымен. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік құзіреттілік |
Ең басты байлық |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: Бір-біріне жақсы тілектер айту. Үй тапсырмасын сұрау. Доп арқылы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа білім 10 минут
|
Дана сөз мудрое слово Дүние жинамайды ничего не собирает Шағын маленький Қызық мәліметтер интересные факты Ақпарат информация Ұқыпты ұстау бережное обращение Табасын найдеш Таппайсын не найдеш Етістік туралы түсіндіру. 1. Біздің елімізде бірде - бір бала мектептен тыс қалмайды. Жалпыға бірдей білім беру туралы мемлекеттік маңызы бар «Білім туралы» заң қабылданған. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут
|
2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады. Ә) Айтылым. Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады. 3. Тілдік бағдар. Болымды және болымсыз етістіктер меңгертеді. 4. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады. Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады. Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға ма- шықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады. В) Жазылым. Айтылым. Оқулықтағы 6-тапсырманы орында- тады. Г) Тілдесім. Сұхбат құру мәдениетін қалыптастыру үшін 8-тап- сырманы орындатады.
Айтылым. Сұрақтарға жауап береді. Айтылым. Жазылым. Етістіктерді табады, түбірін, қосымшаларын анықтайды. Болымды және болымсыз етістіктер меңгереді. Тыңдалым. Оқылым. Мәтіннен болымды, болымсыз етістіктерді табады, қарамен жазылған етістіктердің түбірі мен қосымшасын анықтайды. Жазылым. Үш нұсқаның ішінен қажетті сөздерді таңдап жазады. Айтылым. Бірсөйлемге әртүрлі сұрақ қойып айтады. Жазылым. Айтылым.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті 5 минут |
«Ақбұлақ» би билеу
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Көп нүктенің орнына қажетті сөздерді қойып жаз. Менің ........... келді. Әкемнен ................... ........................ әкемнің әліппесін сыйладым. Інім бұл кітапты.............. сөз берді. Інім қатты ............ Керекті сөздер Ұқыпты ұстайтын боп,інім,рұқсат алдым,жыртпауға,қуанды,ініме. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут Кері байланыс |
Ет тартқыш
Семантикалық карта
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
Ережені жаттау
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||