«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру. ҰМЖ

31.10.2017

Бөлім

Бөлімше

Оқыту  мақсаттары

ҰОҚ-нің  тақырыптары

Сағат  саны

Мерзімі

Ескерту

Ортақ  тақырып. Мен кіммін жəне қандаймын?

1

Кеңістікте бағдарлану

1.1.Заттардың кеңістікте орналасуы

0.1.1.2. Кеңістікте  бағдарлану: сол жақ, оң  жақ, үстінде, астында, алдында (алды),

артында, (арты), жақын, арасында, қасында.

Танысу. Не   қайда орналасқан?

1

05.09

 

2

 

 

0.1.1.1.Қағаз

 бетінде

бағдарлану, карточкалардағы  геометриялық  фигуралардың  орналасуын

 сипаттау.

Менің бөлмем.

Қағаз  бетінде 

бағдарлаймын.

1

07.09

 

3

 

 

0.1.1.1.Қағаз

 бетінде

 бағдарлану, карточкалардағы  геометриялық фигуралардың

 орналасуын сипаттау.

0.1.1.2.

Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында.

Менің ойыншықтарым.

Не қайда орналасқан?

1

12.09

 

4

 

 

0.1.1.2.Кеңістікте 

бағдарлану: сол жақ, оң  жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында,(арты), жақын, арасында, қасында.

Менің  аулам.

Не қайда  орналасқан?

1

14.09

 

5

 

 

0.1.1.3. Заттарды

 ені, биіктігі, жуандығы  бойынша

 салыстырып,

көлемдерінің  арақатынасы көрсетілген  заттарды

табу, оларды өлшемдерінің өсу (кему) ретімен

орналастыру.

Менің 

мерекем. Заттарды  өлшемі (биіктігі, ұзындығы, қалыңдығы)  бойынша салыстырамын.

1

19.09

 

6

 

 

0.1.1.3. Заттарды

ені, биіктігі, жуандығы  бойынша

 салысты-рып,

көлемдерінің  арақатынасы көрсетілген  заттарды

табу, оларды өлшемдерінің  өсу

(кему) ретімен орналастыру.

Менің  ойыншықтарым.

Заттарды салыстыра-мын  жəне  ретімен

қоямын.

1

21.09

 

Ортақ  тақырып. Мектеп  не үшін  керек?

7

2-бөлім. Сан  жəне санау

2.1. Заттарды  санау

0.2.1.1. 10 көлеміндегі сандарды  тура жəне  кері  санау.

0.2.1.2. Заттарды  саны  бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін  атау.

Анама  көмектесемін.

5-ке  дейін  санаймын.

1

26.09

 

8

 

 

0.2.1.1. 10 көлеміндегі  сандарды  тура жəне  кері  санау.

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша  салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

Айналамдағы  заттарды  санаймын.1-ден 5-ке

дейінгі  сандар.

1

28.09

 

9

 

 

0.2.1.1. 10 көлеміндегі  сандарды  тура жəне  кері  санау.

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша  салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

Санап  үйренемін.

1-ден  10-ға  дейінгі 

сандар

1

03.10

 

10

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

0.2.1.1. 10 көлеміндегі  сандарды  тура жəне  кері  санау.

Айналамдағы  заттарды  санаймын.10-ға  дейінгі

реттік  санау.

1

05.10

 

11

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

0.2.1.1. 10 көлеміндегі  сандарды  тура жəне  кері  санау.

Сурет  салып  үйренемін «Нешеу?» және  «Реті 

бойынша  нешінші?» екенін  анықтаймын.

1

10.10

 

12

 

 

 0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша  салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

 

Менің  оқу  құралдарым. 11-ден  20-ға 

дейінгі  сандар

1

12.10

 

13

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

 

Менің  оқу  құралдарым.

1-ден  20-ға  дейінгі

сандар

1

17.10

 

14

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

0.2.1.4. кез  келген 

санды  бір  санға 

арттырса  одан  кейінгі 

сан  шығатынын  түсіну

0.2.1.5. кез  келген 

саннан  бір  санды 

кемітсе  одан  бұрынғы (алдындағы)  сан 

шығатынын  түсіну

Құрылысшы 

боламын. 20-ға  дейін  санап 

үйренемін. Алдыңғы. Кейінгі

1

19.10

 

15

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

 

20-ға  дейін  санап 

үйренемін. Санау  бойынша  нешінші? Қанша?

1

24.10

 

16

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

0.2.1.4. кез  келген 

санды  бір  санға 

арттырса  одан  кейінгі 

сан  шығатынын  түсіну

0.2.1.5. кез  келген 

саннан  бір  санды 

кемітсе  одан  бұрынғы (алдындағы)  сан 

шығатынын  түсіну

Достарыммен 

бірге  үйренемін. Артық. Кем.

Сонша

1

26.10

 

Ортақ  тақырып. 

Менің  айналамда  кімдер 

бар?

17

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

0.2.1.3. топтардағы  заттарды  алып 

тастап  немесе  қоса 

отырып, санын 

салыстыру/теңдік  пен  теңсіздікті 

анықтау, топтарды 

салыстыру  және  санау 

негізінде  сандық  мәнін 

жалпылау

Менің 

көршілерім. Артық. Кем. Сонша

1

07.11

 

 

18

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

Қатарға  тұрамыз.

Алдыңғы. Кейінгі

1

09.11

 

19

 

 

0.2.1.2. Заттарды  саны бойынша

 салыстырып, олардың  реттік  нөмірін атау.

0.2.1.4. кез  келген 

санды  бір  санға 

арттырса  одан  кейінгі 

сан  шығатынын  түсіну

0.2.1.5. кез  келген 

саннан  бір  санды 

кемітсе  одан  бұрынғы (алдындағы)  сан 

шығатынын  түсіну

Ынтымағы 

жарасқан  отбасы.

Алдыңғы. Кейінгі

1

14.11

 

20

 

2.2. Жиын 

және  логика  элементтері

0.2. 2. 1. Заттардың 

белгілі  бір  қасиеттері 

бойынша жиынға  біріктіру

0.2.2.2. Жиын  элементтерін  атау

Достарыммен 

ойнай-мын.

Заттардың 

қасиеттері

1

16.11

 

21

 

 

0.2. 2. 1. Заттардың 

белгілі  бір  қасиеттері 

бойынша жиынға  біріктіру

0.2.2.2. Жиын  элементтерін  атау

Әжеме  көмектесемін.

Заттар  жиыны

1

21.11

жойылды

22

 

 

0.2. 2. 1. Заттардың 

белгілі  бір  қасиеттері 

бойынша жиынға  біріктіру

0.2.2.2. Жиын  элементтерін  атау

Достарыммен 

ойнаймын. Заттарды  жиынға  біріктіру

1

21.11

№21-22

23

 

2.3. Тізбектер

0.2.3.1. Түрлі 

жағдаяттардың/фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл)

тізбегін   орнатып, жалғастыру

0.2.3.2. 1-ден  10-ға  дейінгі 

сандар  тізбегінде  қалып 

қойған  санды  атау

Анама 

көмектесемін. Фигуралар  тізбегі

1

23.11

 

24

 

 

0.2.3.1. Түрлі  жағдаяттардың/фигуралардың

/уақыттың (күн, апта, ай, жыл) тізбегін  

орнатып, жалғастыру

0.2.3.2. 1-ден  10-ға  дейінгі 

сандар  тізбегінде  қалып 

қойған  санды  атау

Достарыммен 

жасаймын. Тізбек  және  заңдылық

1

28.11

 

25

 

 

0.2.3.4. Уақыт  туралы  түсінікті 

білу: бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тәулік  бөліктері

Қай  уақытта  болады? Бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні;

таңертең, кешке, күндіз, түнде

1

30.11

 

26

 

 

0.2.3.1. Түрлі 

жағдаяттардың/фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл)

тізбегін   орнатып, жалғастыру

Мен 

айналаны  танып-  білемін. Апта  күндері

1

05.12

 

27

 

 

0.2.3.1. Түрлі 

жағдаяттардың/фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл)

тізбегін   орнатып, жалғастыру

Маған 

ұнайтын  жыл  мезгілі. Оқиғаның  ретін белгілеймін.

1

07.12

 

28

 

2.4. Шамалар

0.2.4.2. Аптадағы  күндер  мен 

жыл  айларының  санын 

білу

 

Ас  атасы-нан.

Ай  атаулары, апта күндері, тәулік  бөліктері

1

12.12

 

29

 

 

0.2.4.2. Шартты  өлшемнің  көмегімен 

заттарды  ұзындығы/салмағы  бойынша 

салыстыру

Біз  өнім  жинадық. Ұзындықты  өлшеймін

1

14.12

 

30

 

 

0.2.4.2. Шартты  өлшемнің  көмегімен 

заттарды  ұзындығы/салмағы  бойынша 

салыстыру

Фермада. Заттарды 

ұзындығы  бойынша  салыстырамын

1

19.12

жойылды

31

 

 

0.2.4.2. Шартты  өлшемнің  көмегімен 

заттарды  ұзындығы/салмағы  бойынша 

салыстыру

Фермада. Заттың 

салмағын  анықтаймын

1

19.12

№30-31

32

 

 

0.2.4.2. Шартты  өлшемнің  көмегімен 

заттарды  ұзындығы/салмағы  бойынша 

салыстыру

Табиғат  сыйы.

Заттар-ды  салмағы  бойынша 

салыстырамын

1

21.12

 

Просмотров: 1938


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст