Шебер қолдар
үйірме сабағы
аптасына 1 сағат, барлығы 32 сағат
№ |
Үйірме тақырыптары |
Мақсаты |
Міндеті |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
Әдіс-тәсілдері |
1 |
Қағазбен жұмыс жасау |
Жырту, қиып алу әдістері-мен түрлі бейнелерін, т.б. жасай отырып, қарапайым заттарды жапсыру. |
Оқушының еңбекке деген шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
06.09 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу |
2 |
Қанқыз мозайкасы |
Қағазды ұмаждау арқылы бейне жасау |
Қол моторикасын жетіл-діру, еңбек ету іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру |
1 |
13.09 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап |
3 |
Құстар |
Симметриялы емес заттар-ды бейнелеу үшін салын-ған немесе қиялдағы кон-тур бойынша сұлбаларды қию. |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
20.09 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
4 |
Қоян жасау |
Мүсіндеуге арналған мате-риалдарды үнемді пайдалану. |
Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену |
1 |
27.09 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу |
5 |
Менің альбомым |
Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
04.10 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
6 |
Жапалақ |
Табиғи және қолдан жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. |
Қол моторикасын жетіл-діру, еңбек ету іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру |
1 |
11.10 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
7 |
Қамшы өру |
Қазақстан халықтарының сәндік қолданбалы өнерінің желісімен, симметриялы зат жасау |
Қол моторикасын жетіл-діру, еңбек ету іскерлігі мен дағдысын қалыптастыру |
1 |
18.10 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
8 |
Көңілді шеберхана |
Табиғи және қолдан жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. |
Оқушылардың шеберліктерін дамыту |
1 |
25.10 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
9 |
Жол белгісі |
Бірнеше қабат етіп бүктелген қағаздан геометриялық эле-ментті қиып алып, геометрия-лық пішіннің (шеңберлер) ортасынан немесе диагональ бойынша қию. |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
08.11 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
10 |
Күшік |
Жапсыруға арналған мате-риалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстура-сы жағынан әртүрлі қағаздар). |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
15.11 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
11 |
Мысық |
Заттардың жапсырмасын құрастыру, бөлшектерді жапсыру бірізділігін дұрыс қолдана отырып, тұтас ойыншық бейнелерін жасау немесе қисық жыртып алынған қағаздан жұмсақ ойыншық бейнелерін құрастыру. |
Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену |
1 |
22.11 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
12 |
Қажетсіз заттармен жұмыс |
Жапсыруға арналған мате-риалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстура-сы жағынан әртүрлі қағаздар). |
Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену |
1 |
29.11 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
13 |
Мерекелік маскалар |
Табиғи және қолдан жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. |
Оқушылардың шеберліктерін дамыту |
1 |
06.12 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
14 |
Жаңа жылдық бас киімдер |
Табиғи және қолдан жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. |
Жұмыс орнын ұйымдас-тырып, тиімді пайдалану. Керекті материалдарды ұқыптап, ретімен орналастыра білу |
1 |
13.12 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
15 |
Шырша ойыншықтары |
Табиғи және қолдан жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
20.12 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
16 |
Шырша шырақтары |
Жапсыруда дербес немесе ұжымдық сюжеттік композиция жасау |
Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
27.12 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
17 |
Ойыншықтар әлемі |
Жапсыруда дербес немесе ұжымдық сюжеттік композиция жасау |
Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
03.01 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
18 |
Сиыр |
Дененің қарапайым пропор-цияларын есепке ала отырып, фигура бөліктерін өзара қо-сып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп, жымдастыру |
Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу
|
1 |
10.01 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
19 |
Балықшы мысық |
Дененің қарапайым пропор-цияларын есепке ала отырып, қозғалыстағы жануардың қарапайым фигурасын мүсіндеу, |
Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен жұмыс істеу
|
1 |
17.01 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
20 |
Көңілді автобус |
Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар). |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
24.01 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
21 |
Әдемі ұшақтар |
Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар). |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
31.01 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
22 |
Желкенді қайық |
Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар). |
Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау |
1 |
14.02 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
23 |
Түлкі мен ешкі |
Дененің қарапайым пропор-цияларын есепке ала отырып, фигура бөліктерін өзара қо-сып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп, жымдастыру |
Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
21.02 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
24 |
Ақ аю |
Дененің қарапайым пропор-цияларын есепке ала отырып, фигура бөліктерін өзара қо-сып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп, жымдастыру |
Мүсіндеуге арналған матер-иалдармен және құралдармен жұмыс істеу
|
1 |
28.02 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
25 |
«Гүл шоғы». Салфеткамен жұмыс |
Бірнеше қабат етіп бүктел-ген қағаздан геометриялық сәндік элементтерді көбірек қиып алып, геометриялық пішіндерді ортасынан неме-се диагональ бойынша қию. |
Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
07.03 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
26 |
Алтын дән |
Табиғи және қолдан жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. |
Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену |
1 |
14.03 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
27 |
Бәйтерек |
Табиғи және қолдан жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген қағаздардан түрлі симметриялық пішіндерді қиып алу. |
Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
11.04 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
28 |
Жәндіктер |
Кейіпкерлерге тән бөліктерді (мұрын, ауыз, көз, құлақ, аяқ, қанат) пропорцияны сақтай отырып, қарапайым әдістерді (жұмырлау, жаю, жалпайту, кескіш көмегімен ойып алу, т.б.) қолданып мүсіндеу, |
Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
18.04 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
29 |
Матамен таныстыру |
Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау (тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан ). |
Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру |
1 |
25.04 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
30 |
Сулықты шашақтау |
Әрбір жасалатын бұйымның құндылығы, оған қойылатын сапаның талапқа сәйкес келу |
Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену |
1 |
02.05 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |
31 |
Сулықты кестелеу |
Қазақстан халықтарының сәндік-қолданбалы өнерінің желісімен, өрнектерді сим-метриялы, ырғақпен, пішіндер мен ою элементтерін білу |
Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену |
1 |
15.05 |
|
Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын арқылы |
32 |
Ине шанышқыш тігу |
Әрбір жасалатын бұйымның құндылығы, оған қойылатын сапаның талапқа сәйкес келуі |
Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену |
1 |
22.05 |
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу |