«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепалды даярлық "Шебер қолдар" үйірме жоспары

31.10.2017

Шебер  қолдар 

үйірме  сабағы

аптасына  1 сағат, барлығы 32 сағат

 

Үйірме  тақырыптары

Мақсаты

Міндеті

Сағат  саны

Мерзімі

Ескерту

Әдіс-тәсілдері

1

Қағазбен  жұмыс  жасау

Жырту, қиып

алу  әдістері-мен түрлі  бейнелерін, т.б. жасай отырып,

қарапайым  заттарды  жапсыру.

Оқушының еңбекке деген шығармашылық көз қарасын қалыптастыру

1

06.09

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу

2

Қанқыз  мозайкасы

Қағазды  ұмаждау 

арқылы  бейне  жасау

Қол  моторикасын 

жетіл-діру, еңбек ету іскерлігі мен дағдысын

қалыптастыру

1

13.09

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап

3

Құстар

Симметриялы  емес 

заттар-ды  бейнелеу  үшін 

салын-ған  немесе  қиялдағы 

кон-тур бойынша  сұлбаларды  қию.

Еңбек  тәрбиесін, еңбек мәдениеті

мен қауіпсіздік техникасы бастапқы элементтерін меңгеруге бағыттау

1

20.09

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

4

Қоян 

жасау

Мүсіндеуге  арналған  мате-риалдарды  үнемді 

пайдалану.

Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену

1

27.09

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу

5

Менің альбомым

Жұмыс  барысында 

жұмыс орнын, құралдарын 

ретке  келтіру

Еңбек тәрбиесін, еңбек мәдениеті мен қауіпсіздік техникасы бастапқы

элементтерін меңгеруге бағыттау

1

04.10

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

6

Жапалақ

Табиғи  және қолдан 

жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап бүктелген  қағаздардан түрлі  симметриялық  пішіндерді қиып алу.

Қол  моторикасын 

жетіл-діру, еңбек ету іскерлігі мен дағдысын

қалыптастыру

1

11.10

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

7

Қамшы өру

Қазақстан  халықтарының  сәндік қолданбалы  өнерінің 

желісімен,  симметриялы  зат  

жасау

Қол  моторикасын 

жетіл-діру, еңбек ету іскерлігі мен дағдысын

қалыптастыру

1

18.10

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

8

Көңілді  шеберхана

Табиғи

және  қолдан  жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап  бүктелген 

қағаздардан  түрлі

симметриялық  пішіндерді қиып алу.

Оқушылардың шеберліктерін

дамыту

1

25.10

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

9

Жол  белгісі

Бірнеше

қабат  етіп  бүктелген 

қағаздан  геометриялық  эле-ментті 

қиып алып, геометрия-лық 

пішіннің  (шеңберлер)

ортасынан  немесе диагональ бойынша

қию.

Еңбек  тәрбиесін, еңбек мәдениеті

мен қауіпсіздік техникасы  бастапқы

элементтерін  меңгеруге бағыттау

1

08.11

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

10

Күшік

Жапсыруға  арналған 

мате-риалдарды тиімді  жұмсау

(тығыздығы, түсі, текстура-сы жағынан 

әртүрлі  қағаздар).

Еңбек  тәрбиесін, еңбек мәдениеті

мен қауіпсіздік техникасы  бастапқы

элементтерін  меңгеруге бағыттау

1

15.11

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

11

Мысық

Заттардың  жапсырмасын 

құрастыру, бөлшектерді

жапсыру  бірізділігін  дұрыс 

қолдана  отырып, тұтас  ойыншық 

бейнелерін  жасау  немесе 

қисық  жыртып алынған  қағаздан 

жұмсақ

ойыншық  бейнелерін құрастыру.

Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап

үйрену

1

22.11

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

12

Қажетсіз 

заттармен  жұмыс

Жапсыруға  арналған 

мате-риалдарды тиімді  жұмсау

(тығыздығы, түсі, текстура-сы жағынан 

әртүрлі  қағаздар).

Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап

үйрену

1

29.11

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

13

Мерекелік 

маскалар

Табиғи

және  қолдан  жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап  бүктелген 

қағаздардан  түрлі

симметриялық  пішіндерді қиып алу.

Оқушылардың шеберліктерін дамыту

1

06.12

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

14

Жаңа жылдық бас киімдер

Табиғи

және  қолдан  жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап  бүктелген 

қағаздардан  түрлі  симметриялық  пішіндерді 

қиып  алу.

Жұмыс  орнын  ұйымдас-тырып, тиімді пайдалану. Керекті  материалдарды ұқыптап, ретімен

орналастыра  білу

1

13.12

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

15

Шырша 

ойыншықтары

Табиғи

және  қолдан  жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап  бүктелген 

қағаздардан  түрлі

симметриялық  пішіндерді қиып алу.

Еңбек  тәрбиесін, еңбек мәдениеті

мен қауіпсіздік техникасы  бастапқы

элементтерін  меңгеруге бағыттау

1

20.12

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу, ойын  арқылы

16

Шырша  шырақтары

Жапсыруда  дербес немесе  ұжымдық сюжеттік  композиция 

жасау

Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру

1

27.12

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

17

Ойыншықтар  әлемі

Жапсыруда  дербес немесе  ұжымдық сюжеттік  композиция 

жасау

Оқушының шығармашылық көз қарасын қалыптастыру

1

03.01

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

18

Сиыр

Дененің қарапайым пропор-цияларын   есепке ала отырып, фигура бөліктерін  өзара қо-сып, олардың бір-біріне қосылған

жерін арнайы кескіш көмегімен тегістеп,

жымдастыру

Мүсіндеуге арналған материалдармен және құралдармен

жұмыс істеу

 

1

10.01

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

19

Балықшы  мысық

Дененің 

қарапайым  пропор-цияларын  есепке ала отырып, қозғалыстағы  жануардың қарапайым  фигурасын 

мүсіндеу,

Мүсіндеуге арналған материалдармен және

құралдармен жұмыс істеу

 

1

17.01

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

20

Көңілді  автобус

Жапсыруға  арналған 

материалдарды тиімді жұмсау 

(тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар).

Еңбек  тәрбиесін, еңбек мәдениеті

мен қауіпсіздік техникасы  бастапқы

элементтерін  меңгеруге бағыттау

1

24.01

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

21

Әдемі  ұшақтар

Жапсыруға  арналған 

материалдарды тиімді жұмсау 

(тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар).

Еңбек  тәрбиесін, еңбек мәдениеті

мен қауіпсіздік техникасы  бастапқы

элементтерін  меңгеруге бағыттау

1

31.01

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

22

Желкенді  қайық

Жапсыруға  арналған 

материалдарды тиімді жұмсау 

(тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан әртүрлі қағаздар).

Еңбек  тәрбиесін, еңбек мәдениеті

мен қауіпсіздік техникасы  бастапқы

элементтерін  меңгеруге бағыттау

1

14.02

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

23

Түлкі  мен  ешкі

Дененің қарапайым пропор-цияларын  

есепке ала отырып, фигура бөліктерін 

өзара қо-сып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш

көмегімен тегістеп,

жымдастыру

Оқушының шығармашылық  көз

қарасын  қалыптастыру

1

21.02

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

24

Ақ  аю

Дененің қарапайым пропор-цияларын  

есепке ала отырып, фигура бөліктерін 

өзара қо-сып, олардың бір-біріне қосылған жерін арнайы кескіш

көмегімен тегістеп,

жымдастыру

Мүсіндеуге арналған матер-иалдармен және

құралдармен жұмыс істеу

 

1

28.02

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

25

«Гүл шоғы». Салфеткамен жұмыс

Бірнеше  қабат 

етіп  бүктел-ген қағаздан

геометриялық  сәндік элементтерді  көбірек қиып алып, геометриялық  пішіндерді 

ортасынан  неме-се  диагональ 

бойынша  қию.

Оқушының шығармашылық  көз

қарасын  қалыптастыру

1

07.03

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

26

Алтын  дән

Табиғи  және 

қолдан  жасал-ғандардан, екіге,

қатпарлап бүктелген  қағаздардан  түрлі 

симметриялық  пішіндерді қиып

алу.

Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену

1

14.03

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

27

Бәйтерек

Табиғи

және  қолдан  жасал-ғандардан, екіге, қатпарлап  бүктелген 

қағаздардан  түрлі

симметриялық  пішіндерді қиып алу.

Оқушының шығармашылық  көз

қарасын  қалыптастыру

1

11.04

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

28

Жәндіктер

Кейіпкерлерге тән бөліктерді (мұрын,

ауыз, көз, құлақ, аяқ, қанат) 

пропорцияны сақтай отырып, қарапайым әдістерді (жұмырлау, жаю,

жалпайту,

кескіш көмегімен ойып алу, т.б.) қолданып мүсіндеу,

Оқушының шығармашылық  көз

қарасын  қалыптастыру

1

18.04

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

29

Матамен  таныстыру

Жапсыруға  арналған материалдарды тиімді  жұмсау 

(тығыздығы, түсі, текстурасы жағынан 

).

Оқушының шығармашылық  көз

қарасын  қалыптастыру

1

25.04

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

30

Сулықты  шашақтау

Әрбір жасалатын бұйымның құндылығы, оған қойылатын сапаның талапқа сәйкес

келу

Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену

1

02.05

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

31

Сулықты  кестелеу

Қазақстан  халықтарының  сәндік-қолданбалы  өнерінің желісімен,  өрнектерді сим-метриялы, ырғақпен, пішіндер  мен 

ою элементтерін  білу

Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену

1

15.05

 

Түсіндіру,

сұрақ-жауап, әңгімелеу, ойын  арқылы

32

Ине 

шанышқыш  тігу

Әрбір жасалатын бұйымның құндылығы, оған қойылатын сапаның талапқа сәйкес

келуі

Әр түрлі бағытта бұйым түрлерін жасап үйрену

1

22.05

 

Сұрақ-жауап,

әңгімелеу

 

 

 

 

Просмотров: 3796


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст