Түсінік хат
Ертегі халық
шығармасы, халық мұрасы.
Ертегі арқылы балаларды
жақсы мен жаманды
айырып, армандауға, қиялдауға
үйрету, ой-өрісін кеңейтуге
жетелеу. Балаларға
ертегілер туралы көркем мағлұмат бере отырып диалогты сөйлеуін,әлеуметтік
құзыреттілігін қалыптастыру.
Мақсаты:
- ертегі кейіпкерлері туралы білімдерін кеңейту;
- ойлау, қайта жаңғыртып еске түсіру арқылы қиялдай білуге үйрету;
- ертегілер арқылы балаларды адамгершілікке, мейірімділікке және адалдыққа,
еңбексүйгіштікке тәрбиелеу;
- қиялдау, мәнерлеп сөйлеуге баулу, шығармашылық қабілетін дамыту,
тілдік мәдениетті қалыптастыру.
Ең бастысы - дыбысты дауыс
ырғағына келтіріп дұрыс айтуға үйрету. Тілді дамытуға арналған мәнеріне
келтіріп әңгімелету, суретке қарап әңгіме құрастыру, байланыстырып сөйлеу.
Сабақтың түрі
Шығармашылық
Қолданылатын
технологиялар
-
Ойындар технологиясы
-
Дамыту ойындар технологиясы
-
СТО технологиясы
Оқыту түрі
-жеке жұмыс
-топтық жұмыс
-ұжымдық жұмыс
Күтілетін нәтиже
Шығармашылыққа қабілетті, белсенді, қоршаған ортаға
көзқарасын қалыптастыру
«Ертегілер елінде» таңдауы
бойынша сабағы
аптасына 1 сағат, жылына
32 сағатты құрайды.
Ертегілер елінде
таңдауы бойынша сабағы
аптасына 1 сағат, барлығы 32 сағат
№ |
р/с |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Жұмыс түрі |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
1 |
Ертегі дегеніміз не? |
1 |
Топтық жұмыс |
|
|
2 |
2 |
Нан қайдан келеді? |
1 |
Ойын түрінде |
|
|
3 |
3 |
Қасқыр, түлкі, әтеш |
1 |
Сахналау |
|
|
4 |
4 |
Тапқыр қоян |
1 |
Әңгімелеу |
|
|
5 |
5 |
Алма |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
6 |
6 |
Ат пен есек |
1 |
Әңгімелеу |
|
|
7 |
7 |
Бауырсақ |
1 |
Ұжымдық жұмыс |
|
|
8 |
8 |
Мақта қыз бен Мысық |
1 |
Ұжымдық жұмыс |
|
|
9 |
9 |
Қарлығаш пен Дәуіт |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап |
|
|
10 |
1 |
Оқу құралдар хикаясы |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап |
|
|
11 |
2 |
Жеті қазынаның бірі |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап |
|
|
12 |
3 |
Бір уыс мақта |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап |
|
|
13 |
4 |
Алтын сақа |
1 |
Ұжымдық, әңгімелеу |
|
|
14 |
5 |
Шұбар тауық |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
15 |
6 |
Қысқы баспана |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
16 |
7 |
Жыл басына таласқан жануарлар |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
17 |
1 |
Екі аяз |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
18 |
2 |
Шалқан |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
19 |
3 |
Қаңтар мен Ақпан |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
20 |
4 |
Бақыт құсы |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап |
|
|
21 |
5 |
Кім күшті? |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
22 |
6 |
Жамандық неден басталады? |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
23 |
7 |
Бұршақ үстіндегі ханша |
1 |
Ұжымдық әңгімелеу, сұрақ-жауап |
|
|
24 |
8 |
Ұсқынсыз үйрек балапаны |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
25 |
9 |
Жеті лақ |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
26 |
1 |
Байлық, Бақыт, Ақыл |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
27 |
2 |
Екі жалқау |
1 |
Әңгімелеу, сұрақ-жауап, сахналау |
|
|
28 |
3 |
Төрт мезгіл |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
29 |
4 |
Піл мен Маймыл |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
30 |
5 |
Саңырауқұлақ саясында |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
31 |
6 |
Торғай мен Тышқан |
1 |
Топтық, сахналау |
|
|
32 |
7 |
Екі дос |
1 |
Жұптық, сахналау |
|
|
«Ертегілер елінде»
таңдауы бойынша
сабақты жүргізу графигі
Айлар |
өткізілетін күндері
| |||
Қыркүйек |
05.09 |
12.09 |
19.09 |
26.09 |
Қазан |
03.10 |
10.10 |
17.10 |
24.10 |
Қараша |
14.11 |
21.11 |
28.11 |
|
Желтоқсан |
05.12 |
12.12 |
19.12 |
|
Қаңтар |
09.01 |
16.01 |
23.01 |
30.01 |
Ақпан |
13.02 |
20.02 |
27.02 |
|
Наурыз |
06.03 |
13.03 |
20.03 |
|
Сәуір |
03.04 |
10.04 |
17.04 |
24.04 |
Мамыр |
08.05 |
15.05 |
22.05 |
|
Пайдаланған әдебиеттер
1.
Көркем әдебиет
хрестоматиясы. С. С.
Аяпбергенова,
Қ. А. Тұрғынбаева/ Алматыкітап баспасы – 2011
2.
Қазақ ертегілері – Құрастырған: А. Сәулебаева.
Шымкент. ПТ «Шикула
и К» - 2003
3.
Бақыт құсы.
Оқу кітабы / Сұлтан Қалиұлы. Аруна баспасы
4.
Өзін-өзі тану
хрестоматия. А. С. Сейтақов, М.
И. Нүсіпбекова, С. А. Сейлғазинова /
Алматы. «Бөбек» ҰҒПББСО. 2010
5.
Ертегілер елінде. Андерсен ертегісінің
желісі бойынша орыс
тілінен аударған: М. Мақашева /
«Аруна L t d .» ЖШС.