«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепалды даярлық. Сауат ашу негіздері ҰМЖ

06.11.2017

Сауат  ашу  негіздері. Ұзақмерзімді  жоспарлау

(жылына  48 сағат)

ҰОҚ-нің  тақырыптары

Оқыту  мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

Ескерту

І тоқсан

Ортақ  тақырып.  Мен  кіммін және қандаймын?

1

Кел, танысайық! Сөйлеу

0.1.2.1.  Сөйлемнің мағынасын түсіну

0.1.2.2.

Тыңдалған  материал  негізінде  қарапайым  сұрақтарға жауап  қайтару

0.1.4.1.  Сөйлеу  барысында  дауыс  ырғағын

 сақтап, вербалды  емес   қарым-қатынас   нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді

(кешіріңіз, тыңдаңызшы  жəне  т.б.) қолдану

1

06.09

 

2

Біздің ойындарымыз.

Сөйлем

0.1.2.1.

Сөйлемді  ажыратып, оның  мағынасын  түсіну, оларды

үлгінің  көмегімен  жəне

 ұсынылған  үлгілер

 негізінде  жазу.

0.3.1.1. Сөйлем  сызбасын  құру.

1

08.09

 

3

Біз

– өнерлі баламыз. Сөйлем түрлері

0.1.2.2.

Тыңдалған  материал  негізінде  қарапайым  сұрақтарға  жауап  қайтару.

0.1.2.3.

Сөйлемдерді  интонация  бойынша  ажырата  отырып

(хабарлы, сұраулы,лепті),

сөйлеу  барысында  қолдану.

0.3.2.1. Сөйлем  сызбасының

 соңына  тиісті  тыныс

 белгілерін қою:

 нүкте,  сұрақ  белгісі, леп  белгісі.

1

13.09

 

4

Мен

білетін жақсы сөздер. Сөз

0.1.2.1.

Сөз  бен  сөйлемді  ажыратып,

сөздің, сөйлемнің мағынасын  түсіну.

0.3.1.1.

Сөз, сөйлем сызбасын  құру, оларды  үлгінің  көмегімен  жəне

 ұсынылған  үлгілер  негізінде  жазу

0.1.4.1. Сөйлеу  барысында

 дауыс  ырғағын

 сақтап, вербалды емес қарым-қатынас  нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы! жəне т.б.) қолдану

0.3.3.1.  Жазу бетін

 бағдарлау,

жазу жолын, жоларалық  кеңістікті ажырату, тор  көз  дəптерге

 кең  сызықтар, əріп  элементтерін  жазу

1

20.09

 

5

Бəріміз

тақпақ айтамыз. Буын

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын, жоларалық  кеңістікті 

ажырату, торкөз  дәптерге  кең 

сызықтар, әріп 

элементтерін  жазу

1

22.09

 

Ортақ  тақырып.  Мектепке  не үшін  барамыз?

6

Айналадағы 

дыбыстар. Дыбыс

0.1.1.2. Сөздегі 

дыбыстарды, олардың  түрлерін

(дауысты, дауыссыз, жуан  және  жіңішке 

дауыстылар) ажыратып, дұрыс 

дыбыстау

0.1.2.2. Тыңдалған 

материал  негізінде  қарапайым 

сұрақтарға жауап  қайтару

0.1.3.1. Өзіне 

таныс  тақырып  аясында 

диалогке  қатысу

1

27.09

 

7

Мектеп 

бізге  не  үйретеді?

0.1.1.1. Тілдің 

дыбыстарын  естіп  қабылдау, оларды  сөздер 

ішінен  бөлу  және 

сөзсіз  жеке  айту

0.1.1.2. Сөздегі 

дыбыстарды, олардың  түрлерін

(дауысты, дауыссыз, жуан  және  жіңішке 

дауыстылар) ажыратып, дұрыс 

дыбыстау

0.2.1.1.

Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

04.10

 

8

Мектеп 

асханасында

0.1.1.2. Сөздегі 

дыбыстарды, олардың  түрлерін

(дауысты, дауыссыз, жуан  және  жіңішке 

дауыстылар) ажыратып, дұрыс 

дыбыстау

0.1.2.2. Тыңдалған 

материал  негізінде  қарапайым 

сұрақтарға жауап  қайтару

0.1.3.1. Өзіне 

таныс  тақырып  аясында 

диалогке  қатысу

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

06.10

 

9

Мектепке  жол

0.1.1.2. Сөздегі 

дыбыстарды, олардың  түрлерін

(дауысты, дауыссыз, жуан  және  жіңішке 

дауыстылар) ажыратып, дұрыс 

дыбыстау

0.1.2.2. Тыңдалған 

материал  негізінде  қарапайым 

сұрақтарға жауап  қайтару

0.1.3.1. Өзіне 

таныс  тақырып  аясында 

диалогке  қатысу

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

11.10

 

10

Мен  үлгілі  баламын

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

18.10

 

11

Менің  оқу  құралдарым

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

20.10

 

12

Мектеп 

кітапханасында

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

25.10

 

ІІ тоқсан

Ортақ  тақырып. 

Менің  айналамда  кімдер 

бар?

13

Менің  отбасым

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

08.11

 

14

Ақылды  ешкі

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

10.11

 

15

Саматтың  ойыны

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

15.11

 

16

Достық  көмек

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

22.11

 

17

Жануарлардың 

достығы

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

24.11

 

18

Ойын  және  мінез

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

29.11

 

Ортақ  тақырып. Менің  айналамды 

не  қоршап  тұр?

19

Сүйкімді 

жануарларым

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

06.12

 

20

«Ұшты-ұшты!» ойнаймыз

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

08.12

 

21

Ініме 

көмектесемін

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

13.12

 

22

Мекені-жер

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

20.12

 

23

Жыл  мезгілдері

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

22.12

 

24

Табиғат 

менің  өз  үйім

0.1.1.3.

Сөзді буынға  бөлу,

сөздегі

 буын  санын  жəне  орналасу  ретін  анықтау

0.2.1.1. Сөз/сөйлем  сызбасын  оқу.

0.1.2.1. Суретті 

кітаптардан  ақпаратты  табу (сурет 

арқылы)

0.3.3.1.

Жазу бетін 

бағдарлау, жазу  жолын,

жоларалық  кеңістікті  ажырату, торкөз  дәптерге 

кең  сызықтар, әріп  элементтерін  жазу

1

27.12

 

 

Просмотров: 1102


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст