ТАҚЫРЫБЫ: Табиғат бұрышындағы жануарларға қамқорлық |
Мектеп /МҰ: «Капитоновка ОМ» КММ | ||||
Мерзімі: 25.10.2017 |
Педагогтің аты- жөні: Курмахан М. |
| |||
Сынып/топ: 0 «А» |
Қатысқандар саны: 3 |
Болмағандар: |
| ||
ҰОҚ- ның оқытылу мақсаты |
0.1.2.1.Табиғат бұрышындағы жануарларға күтім жасау |
| |||
Болжамды нəтиже |
Барлық балалар істей алады: |
| |||
· «Күтім жасау » деген ұғымды түсіндіре алады |
| ||||
Көпшілік балалар істей алады: |
| ||||
· Жануарларға пайдалы іс- əрекеттерді атауды. · Жанарлардың өміріне зиян келтіруі мүмкін іс- əркеттерді білуі. |
| ||||
Кейбір балалар істей алады: |
| ||||
· Жануарларға не үшін күтім керектігін айтып бере алады. · Жануарлардың адам өміріндегі пайдасын айтып бере алады. |
| ||||
Тілдік мақсат |
Дағдыларды дамыту. «4 бұрыштың стратегиясы (сыни тұрғыдан ойлауды дамыту)» технология-лық тəсілі шегінде болжамдар ұсыну. Болжамдар ұсыну үшін тіректер пайдалану. Жануарларға пайдалы іс- əрекеттермен зиян келтіруі ықтимал жағдаят-тардың маңыздылығы туралы əңгіме. Көптілділік күтім жасау –уход –care |
| |||
Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Табиғат бұрышы, жануарлар күтімі, пайдалы іс- əрекеттер. |
| ||||
Ұйымдастырылған оқу қызметінде диалог/хат үшін қолданылатын тіл: Талқылауға арналған сұрақтар. «Жануарларға күтім жасау» -дегенді қалай түсінесіңдер? Сен жануарларға қандай көмек көрсеттің? |
| ||||
Өткен ұйымдастырылған оқу қызметінде алған білім |
Табиғат туралы қарапайым түсініктер; табиғатты сақтап қалу, табиғатта зиянды əрекет жасамауға жəне пайдалы іс- əрекеттерге біршама тəуелділігі |
| |||
Жоспар |
Жоспарланған іс- əрекет |
Ресурстар |
| ||
Жоспарланған уақыт I.Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату. 0–2мин.
II.Өмірлік тəжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам. 3-5мин |
(Ұ)Шаттық шеңбері Қол ұстасып, кəне, біз, Достасайық бəріміз. Айтарым бар сендерге, Тез тұрыңдар шеңберге! Табиғатым тамаша, Көз тоймайды қараса. Табиғатты аялап, Жүрейікші жараса. Ұсынылатын мəтін (мысал ретінде): – Табиғат бұрышы – балабақшада, мектепте тірі жануарлар орналастырылған бұрыш. Табиғат бұрышында аквариумде балықтар, торда үй қояндары, тотықұстарды ұстайды. Оларды күтіп- баптайды. (Ұ) Балаларға бүкіл топ ішінде жайылып қойылған сурет-терді жинауды жəне онда бейнеленгендерді бір сөзбен атап берулерін сұрайды. (Жануарлар).Педагогбалалардың жан-уарларға күтім жасау жайында не білетінін анықтап, бүгінгі ҰОҚ- да не білгілері келетінін, неге үйренгілері келетінін сұрайды (Балалардың пікірлері тыңдалады). Болжамдар: – Жануарларға күтім жасау, оларды тамақтандыру деп түсіндіреді. – Жануарларға зиян келтіру деген, уақытында тамақ бермеу. Қандай дереккөзден біз мұны біле аламыз? Кітаптардан. |
Жануарлар күтіміне байланысты бейнеленген суреттер |
| ||
III.ҰОҚ тақырыбы бойынша жұмыс 6 – 27мин. |
(Т) «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы. Жануарларға күтім жасау керек пе,керек емеспе? Түсіндіру (Не үшін? Неге?). Балалардың назарын болжамдар ұсынуды үйренуіне аударамын. Балалар бұл кезде осы тіректі пайдалануына болатындығын ескертеміз: ·ықтимал ·болжамдайық ·мүмкін ·солайдейік ·ал, егер… (Ұ) Өзекті мəселе. Балық немен қоректенеді? Күніне қанша уақыт тамақ бересіңдер? БОЛЖАМДАР. Ойланшы, шамадан тыс қоректендіру зиян ба?
(Ұ)Сергітусəті. (Ұ, Т) Бақылау. Балаларға табиғат бұрышындағы жануарлардың пайдасы туралы БОЛЖАМДАР ұсынуды сұрайды? Сонымен жануарларды аялап, сақтауға тырысу табиғат-ты қорғауға жатады ма? Жануарларды қорғау керек пе? (Жарық, судың суреттері бейнеленген карточкалар тақтаға бекітіледі).
Тəжірибелік- зертханалық жұмыс іс- əрекеті «Ақтышқандардың дамуындағы қоршаған ортаға тигізетін əсері» 1.Ақ тышқандардың дамуын, қоректенуін анықтау; 1.Ақ тышқандардың дамуын, қоректенуін анықтау; 2.Ақ тышқандардың іс- əрекетімен қоректену ерекшеліктерін бақылау. Балалар жануарлар туралы дайындалады. Олар жануарлар-дың қорегі туралы, оларға суды, қоректі қай уақыттта беру керектігін бір- бірімен тəжіребие соңында бөліседі. Ұйымдастырылған оқу қызметін қорытындылап, осы ұғымдармен балалар жетік танысу керек. Табиғат–күн, ауа, жер- су, өсімдіктер, жануарлар. Жануарларға күтім жасау –əр жануарды өзінің ерекшелігіне қарай, қоректендіру, тіршілік етуіне керекті жағдай жасау. (Ө) Əліппе- дəптермен жұмыс. 1.Сурет бойынша жұмыс. Табиғат бұрышындағы жануарға күтім жасау жұмыстарының түрлерін ата (су –жем беру, тазалық жұмыстары). 2.Суреттен табиғат бұрышын мекендемейтін жануарлар-ды белгілету, себебін айтқызу. 3.Тотықұстың басқа құстардан қандай ерекшелігін білесің? Балалар тотықұс туралы білгендерін айтады. Содан соң аудиодан тотықұс туралы мəлімет тыңдатылады.
Мен –жануарлардың ішіндегі ең ақылды тотықұспын. Сендерге біраз өзім жайлы айтып берейін. Тотықұстар 350- ге жуық түрі бар. Адамдарға еліктеп сөйлей аламыз. Кейбіреулеріміз сөйлемде құрай аламыз. Өмір жасымыз да ұзақ. 70 жыл өмір сүреміз. Ұзақ жыл өмір сүріп, адамдармен де жақсы қарым- қатынас құра аламыз. Жалпы тропиктік аймақтарда, табиғи жаңбырлы орманды жерлерде мекендейміз. Кейбір түрлеріміз дүниенің барлық өлкесінде тордың ішінде де өмір сүре алады. Бізді тану өте оңай. 4.Тотықұстың суретін бояу. |
Жануарлар суреті
Əліппе- дəптер Тотықұстың дауысымен жазылған аудиотаспа.
Тотықұстың суреті
|
| ||
IV.ҰОҚ қорытындысы. Рефлексия. 28-30мин |
(Ұ, Ө) Балалардық орытынды жасауға əкеледі: Жануар-ларға тіршілі күшін жылу, тамақ, су жəне ауа керек. Жануарлармен өсімдіктерді қорғау арқылы, біз табиғат-ты қорғаймыз. Сондықтан жануарлармен өсімдіктер əлемін қорғау біздің парызымыз. Рефлексивті бағалау. Аквариумді бояйды. 1-деңгей –ештеңе түсінбедім –қоңыр. 2-деңгей – түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – көк |
Әліппе-дәптер |
|