«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Логика әлемі" сабақтың тақырыбы: Сиқырлы шаршылар

22.11.2017

Күні:

Сынып:

Сабақтың тақырыбы: Сиқырлы шаршылар

Сабақтың мақсаты: Заңдылықты қолдана

отырып,  сиқырлы шаршылардағы бос орынды

толтыру

Сабақтың көрнекілігі: кері байланыс

парағы,сызбалар,кесте.

Сабақтың әдісі: түсіндіру,

сұрақ-жауап

Сабақтың барысы:

     

I.           

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу.

  

II.           

Үй жұмысы: Арифметикалық

есептер шығарып келу.

III.           

Жаңа сабақ:

1-есеп.Тез қатесін тап.

1 - қатар --------------2 -

қатар ---------------3 - қатар ----------4 - қатар

3+15= 18 ------------- 16 - 9 = 7 -------------13

- 4 = 9 ---------16+9=28

13+3=10 -------------- 15+9=25 -------------16+6=32

----------15 - 2=13

6+8=13 --------------- 7+17=23 -------------18 -

7=13 ----------5+17=22

18 - 8=10 ------------- 18 - 4=4 --------------2+11=13

----------11 - 7=3

6+15=21 -------------- 17 - 9=6 --------------6+4=12

 -----------14+8=22



     2-есеп. «Сиқырлы» шаршы.   

2

3

 

5

1

 

                

 

 

Сандарды көлденеңнен қос.

2

3

5

5

1

6

 

 

 

Сандарды тігінен қос.

3-есеп. «Сиқырлы» шаршы.                            

8

3

 

1

8

 

 

 

 

 

6

5

 

4

7

 

 

 

 


4-есеп. «Сиқырлы» шаршыға көрсетілген бағыттағы сандар

қосындысы бірдей. Бос торкөздерді толтыр.

8

 

10

9

7

 

4

 

 

 

10

5

12

 

9

 

6

 

 


IV.           

Бекіту: «Сиқырлы» шаршы

құру ойыны.

  

V.           

Қорытынды: Бүгінгі

сабақтан не ұнады, не ұнамады соны кері

байланыс парағына жазу.

 

Просмотров: 2470


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст