Құрастыру. Ұзақмерзімді жоспарлау
(жылына 16 сағат)
№ |
ҰОҚ-нің тақырып-тары |
Бағдарлама бөлімдеріне сілтеме |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту | ||
І тоқсан. Ортақ тақырып. Мен кіммін және қандаймын? | ||||||||
1 |
Біз қандай балалар-мыз? |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 3.2. Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 0.1.1.2. Табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін атау. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. |
1 |
15.09 |
| ||
2 |
Көңілді қуыршақ-тар |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 3.2. Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.2. Табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін атау. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
1 |
29.09 |
| ||
Ортақ тақырып. Мектепке не үшін барамыз? | ||||||||
3 |
Мен мек-тепке не апарамын? |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері. 3.2. Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.4. Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. |
1 |
13.10 |
| ||
4 |
Қарындаш салуға арналған стақан |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 3.1. Шығармашылық. 3.2. Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.4. Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.3.1.1. Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырып шығу. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
1 |
27.10 |
| ||
ІІ тоқсан. Ортақ тақырып. Менің айналамда кімдер бар? | ||||||||
5 |
Менің ынтымақ-ты отбасым |
1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 3.1. Шығармашылық. |
0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.1.2.4. Жобаны командада жасау, команда үшін маңызы мен өз орнын білу. 0.3.1.1. Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырып шығу. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарды ретке келтіру. |
1 |
10.11 |
| ||
Ортақ тақырып. Менің айналамды не қоршап тұр? | ||||||||
6 |
Менің сүйікті жануарла-рым |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері. 2.2. Жұмыс кезеңдерін жоспарлау. 3.2.Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.3. Заттарды ортақ белгілері бойынша топтау, геометриялық фигураларды сипаттау және салыстыру. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.2.2.1. Жұмыс алгоритіміне сәйкес құрастыру. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. |
1 |
24.11 |
| ||
7 |
Айналам қандай тамаша! |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері. 3.1. Шығармашылық. 3.2.Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.2. Табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін атау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.3.1.1. Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырып шығу. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру.
|
1 |
08.12 |
| ||
Ортақ тақырып. Жолдар бізді қайда бастайды? | ||||||||
8 |
Біз алысқа сапар шегеміз |
1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері. 2.2. Жұмыс кезеңдерін жоспарлау. 3.2.Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.2.4. Жобаны командада жасау, команда үшін маңызы мен өз орнын білу. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.2.1.2. Құрылыстың қарапайым сызбаларына бағдарлану. 0.2.2.1. Жұмыс алгоритіміне сәйкес құрастыру. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын және құралдарды ретке келтіру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. |
1 |
22.12 |
| ||
ІІІ тоқсан. | ||||||||
9 |
Мен тұратын көше және үй |
1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері. 2.2. Жұмыс кезеңдерін жоспарлау. 3.1. Шығармашылық. |
0.1.2.4. Жобаны командада жасау, команда үшін маңызы мен өз орнын білу. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.2.2.1. Жұмыс алгоритіміне сәйкес құрастыру. 0.3.1.1. Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырып шығу. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын және құралдарды ретке келтіру. |
1 |
19.01
|
| ||
Ортақ тақырып. Салт-дәстүрді білу не үшін керек? | ||||||||
10 |
Киіз үйді қалай безендіре-мін? |
1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 3.1. Шығармашылық. 3.2.Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.3.1.1. Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырып шығу. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
1 |
09.02 |
| ||
11 |
Ертегідегі ғажайып сарай |
1.2.Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері 3.1. Шығармашылық 3.2.Тұсаукесер және жұмысты бағалау |
0.1.2.4. Жобаны командада жасау, команда үшін маңызы мен өз орнын білу. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.2.1.2. Құрылыстың қарапайым сызбаларына бағдарлану. 0.3.1.1. Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырып шығу. 0.1.2.3. Жұмыс барысында өз орнын және құрал-жабдықтарын жинастыру, ретке келтіру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. |
1 |
23.02 |
| ||
Ортақ тақырып. Мен үшін не дәмді және пайдалы? | ||||||||
12 |
Мен дәрумен-дер туралы не білемін? |
1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері. 2.2. Жұмыс кезеңдерін жоспарлау. 3.2.Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.2.2.1. Жұмыс алгоритіміне сәйкес құрастыру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
1 |
09.03 |
| ||
IV тоқсан |
| |||||||
13 |
Алтын балық |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 2.1. Құрастыру техникалары мен тәсілдері. 3.2.Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. |
1 |
06.04 |
|
| |
Ортақ тақырып. Денсаулықты қалай күту керек? |
| |||||||
14 |
Менің сүйікті ойында-рым |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 3.1. Шығармашылық. |
0.1.1.4. Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.1.2.4. Жобаны командада жасау, команда үшін маңызы мен өз орнын білу. 0.3.1.1. Өз ойы бойынша түрлі материалдардан құрастырып шығу. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
1 |
20.04 |
|
| |
15 |
Мен дойбы ойнауды үйренемін |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 3.1. Шығармашылық. 3.2. Тұсаукесер және жұмысты бағалау. |
0.1.1.4. Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.2.1.1. Құрастыру түрлеріне сәйкес түрлі техникалар мен тәсілдерді қолдану. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. |
1 |
04.05 |
|
| |
16 |
Мен санап үйренемін |
1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 1.2. Қауіпсіздік және еңбек мәдениеті. 3.1. Шығармашылық. 3.2. Презентация және жұмысты бағалау. |
0.1.1.4. Заттардың қолданылу аясы мен құрылуы арасындағы байланысты орнату. 0.3.1.1. Өз ойларынан әртүрлі материалдарды пайдаланып құрастыра алу. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. 0.1.2.3. Жұмыс барысында жұмыс орнын, құралдарын ретке келтіру. 0.1.2.1. Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. |
1 |
18.05 |
|
|
Қауіпсіз мінез-құлық негіздері
сабағынан
ұзақмерзімді жоспарлау
(барлығы 16 сағат)
№ |
Бағдарлама бойынша бөлімше |
Оқу мақсаттары |
ҰОҚ тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан. 1-бөлім. Жеке бас тазалығы | ||||||
1 |
1.1 Адамның дене құрылысы |
0.1.1.1. Адамның дене құрылысын білу. |
Адам денесі |
1 |
14.09 |
|
2 |
1.1 Адамның дене құрылысы |
0.1.1.1. Адамның дене құрылысын білу. 0.1.1.2. Дұрыс дене бітімін сақтаудың негізгі ережелерін білу және қолдану |
Сезім мүшелері |
1 |
28.09 |
|
3 |
1.1 Адамның дене құрылысы |
0.1.1.1. Адамның дене құрылысын білу. 0.1.1.2. Дұрыс дене бітімін сақтаудың негізгі ережелерін білу және қолдану |
Дене бітімі дегеніміз не? |
1 |
12.10 |
|
4 |
1.2 Дене тазалығы |
0.1.2.1. Ауыз қуысы және дене күтіміне арналған қарапайым тазалық ережелерін білу, қолдану және түсіндіру. |
Жеке бас тазалығы |
1 |
26.10 |
|
ІІ тоқсан | ||||||
5 |
1.3 Күн тәртібі |
0.1.3.1. Тамақтану, ұйқы, демалыс, күн тәртібін сақтаудың қажеттілігін түсіну. |
Күн тәртібі дегеніміз не? |
1 |
09.11 |
|
6 |
1.4 Шынығу |
0.1.4.1. Денсаулықты нығайту әдістері мен шынықтыру түрлерін білу. |
Қандай шынығу түрлері болады? |
1 |
23.11 |
|
2-бөлім. Дұрыс тамақтану | ||||||
7 |
2.1 Тамақтану ережесі |
0.2.1.1. Дұрыс тамақтану ережелерін білу және қолдану 0.2.1.2. Тамақтану мәдениетін және тамақ-тану мәдениетін ұстанудың маңыздылығын түсіну. |
Тамақтану мәдениеті |
1 |
07.12 |
|
8 |
2.1 Тамақтану ережесі 2.2 Дәрумендердің пайдасы |
0.2.1.3. Пайдалы және зиянды азық-түліктерді ажырату. 0.2.2.1. Дәрумендердің пайдасын түсіну және түсіндіру. 0.2.2.2. Дәрумендер қорын білу |
Дәрумендер |
1 |
21.12 |
|
ІІІ тоқсан. 3-бөлім. Қауіпсіздік ережелері | ||||||
9 |
3.1 Үйдегі қауіпсіздік |
0.3.1.1. Үйдегі қауіпсіздік ережесін сақтаудың қарапайым ережелерін білу. 0.3.1.2 Полиция және жедел жәрдем қызметінің телефон нөмірін атау |
Қауіпсіздік мектебі. Мен үйдемін 1-бөлім |
1 |
11.01 |
|
10 |
3.1 Үйдегі қауіпсіздік |
0.3.1.1. Үйдегі қауіпсіздік ережесін сақтаудың қарапайым ережелерін білу. 0.3.1.2. Газ және өрт сөндіру қызметінің телефон нөмірін атау |
Қауіпсіздік мектебі. Мен үйдемін 2-бөлім |
1 |
25.01 |
|
11 |
3.2 Көшедегі қауіпсіздік |
0.3.2.1. «Жаяу жүргіншілер», бағдаршам белгілерін түсіну |
Қауіпсіздік мектебі. Мен көшедемін. Жолда жүру ережесі |
1 |
15.02 |
|
12 |
3.2. Көшедегі қауіпсіздік |
0.3.2.2. Таныс емес аялдамада өзін-өзі ұстау ережесін түсіну. |
Қауіпсіздік мектебі. Мен көшедемін |
1 |
01.03 |
|
13 |
3.2. Көшедегі қауіпсіздік |
0.3.2.2. Таныс емес аялдамада өзін-өзі ұстау ережесін түсіну. |
Қауіпсіздік мектебі. Бейтаныс адамдармен тілдесу ережесі |
1 |
15.03 |
|
IV тоқсан. | ||||||
14 |
3.3. Табиғаттағы қауіпсіздік |
0.3.3.1. Ауа райының өзгеру жағдайына сәйкес қауіпсіздік ережесін білу |
Қауіпсіздік мектебі. Табиғи апат |
1 |
12.04 |
|
15 |
3.3. Табиғаттағы қауіпсіздік |
0.3.3.2. Жәндіктер және жануарлармен қарым- қатынастағы қауіпсіздік ережесін білу және қолдану. |
Қауіпсіздік мектебі. Қауіпті жануарлар |
1 |
26.04 |
|
16 |
3.3. Табиғаттағы қауіпсіздік |
0.3.3.3. Өсімдіктер және улы жидектермен қауіпсіздік ережесін білу және қолдану |
Қауіпсіздік мектебі. Табиғатта өзін дұрыс ұстау |
1 |
17.05 |
|
Көркем әдебиет. Ұзақмерзімді жоспарлау
(жылына 16 сағат)
№ |
ҰОҚ-нің тақырыптары |
Оқыту мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту | |
І тоқсан. Ортақ тақырып. Мен кіммін және қандаймын? | ||||||
1 |
Кім болғым келеді? |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) |
1 |
07.09 |
| |
2 |
Алтын бала (әңгіме) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, әңгімелердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.3.1. Тыңдалған материалды иллюстрация бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) |
1 |
21.09 |
| |
Ортақ тақырып. Мектепке не үшін барамыз? | ||||||
3 |
Оқу құралдары хикаясы (ертегі) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) 0.1.4.1. Иллюстрация бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
05.10 |
| |
4 |
Өзім барам мектепке (өлең) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
19.10 |
| |
ІІ тоқсан | ||||||
5 |
Тату доспыз бәріміз (өлең) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
09.11 |
| |
6 |
Айтшы, әжетай (өлең) |
0.1.2.1. Шағын өлеңдерді, фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту 0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) |
1 |
23.11 |
| |
Ортақ тақырып. Менің айналамды не қоршап тұр? (Өсімдіктер, жануарлар) | ||||||
7 |
Жыл басына таласқан жануарлар (ертегі) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру 0.2.4.1.Иллюстрацияларды ертегінің эпизодымен салыстыру |
1 |
07.12 |
| |
8 |
Президенттік шырша (өлең) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.1.5.1. Өлең мазмұнын кіріспесі бойынша болжау 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
21.12 |
| |
ІІІ тоқсан. Ортақ тақырып. Жолдар бізді қайда бастайды? | ||||||
9 |
Сәруар (ертегі) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.3.1.Тыңдалған материалды иллюстрация бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау 0.1.4.1. Иллюстрация бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) |
1 |
11.01 |
| |
10 |
Автобуста |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, әңгімелердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу 0.1.3.1. Иллюстрация бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру 0.1.5.1. Әңгіменің мазмұнын иллюястрация,әңгіменің кіріспесі бойынша болжау 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) |
1 |
25.01 |
| |
Ортақ тақырып. Салт-дәстүрді білу не үшін керек? | ||||||
11 |
Төлдер айтысы (ертегі) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілер және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.3.1.Тыңдалған материалды иллюстрация бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
15.02 |
| |
12 |
Тұсау кесу (өлең) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді, фольклор жанрларын жатқа айту 0.1.1.2. Эмоциялық жағдайларын сөзбен жеткізу 0.1.3.1. Иллюстрация бойынша сұрақ құрастыру және оларға жауап беру 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
22.02 |
| |
Ортақ тақырып. Мен үшін не дәмді және пайдалы? | ||||||
13 |
Тиімді тамақтану |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтары және т.б. мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
15.03 |
| |
14 |
Қайырымды қоян (ертегі) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, ертегілердің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.3.1.Тыңдалған материалды иллюстрация бойынша оқиға жүйесін сақтап баяндау 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру 0.2.2.1. Кейіпкердің қылығы туралы пікірін айту (ұнайды, неліктен ұнамайды) 0.2.4.1.Иллюстрацияларды ертегінің эпизодымен салыстыру |
1 |
12.04 |
| |
Ортақ тақырып. Денсаулықты қалай күту керек? | ||||||
15 |
Тазалық пен ұқыптылық |
0.1.1.2. Өзінің эмоциялық жағдайын сөзбен жеткізу 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
26.04 |
| |
16 |
Өс, ұлан! (өлең) |
0.1.1.1. Шағын мәтіндер, балалар тақпақтарының мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 0.1.2.1. Шағын өлеңдерді мәнерлеп жатқа айту 0.2.1.1. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 0.2.3.1. Өзінің ұсынымдарын сурет, сызба түрінде безендіру |
1 |
10.05 |
|
№ |
Тақырыпша |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту | |
І тоқсан. Ортақ тақырып. Мен кіммін және қандаймын? | ||||||
1. |
Театрға саяхат
|
0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу 0.2.1.4 Тірі организм мен заттардың бейнесін ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау. 0.3.1.1 Сюжетті-рөлдік ойындарға қатысу. 0.3.1.3 Заттармен, ойыншықтармен таныс іс-әрекетті жаңа ойын жағдаятына көшіру. |
1 |
14.09 |
| |
2. |
Дұрыс сөйлеу мәнері |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру,оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау |
1 |
28.09 |
| |
Ортақ тақырып. Мектепке не үшін барамыз? |
| |||||
3 |
Мектепте не үйренемін?
|
0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану. 0.1.2.1 Эмоциялық күйді анықтау және беру. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.1 Сюжетті-рөлдік ойындарға қатысу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау |
1 |
12.10 |
|
|
4 |
Бәрін білгім келеді |
0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.2 Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу. |
1 |
26.10 |
|
|
ІІ тоқсан. Ортақ тақырып. Менің айналамда кімдер бар? |
| |||||
5 |
Айсұлудың туған күні |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану. 0.1.2.1 Эмоциялық күйді анықтау және беру. 0.2.1.1 Командаға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету. 0.3.1.1 Сюжетті-рөлдік ойындарға қатысу. 0.3.1.3 Заттармен, ойыншықтармен таныс іс-әрекетті жаңа ойын жағдаятына көшіру. |
1 |
16.11 |
|
|
6 |
Дос болайық бәріміз |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу 0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану. 0.2.1.1 Командаға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету. 0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (сахнада, ойластырып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу. 0.3.1.4 Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау |
1 |
30.11 |
|
|
Ортақ тақырып. Менің айналамды не қоршап тұр? |
| |||||
7 |
Кішкентай маса |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды қайталап айту. 0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін білдіру. 0.2.1.4 Тірі организм мен заттардың бейнелерін ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау. 0.3.1.3 Заттармен, ойыншықтармен таныс іс-әрекетті жаңа ойын жағдаятына көшіру. 0.3.1.5 Түрлі қуыршақты (киілмелі, сылдырмақты) пайдаланып, қуыршақ басқарудың кейбір әдістерін білу. |
1 |
14.12 |
|
|
|
|
ІІІ тоқсан |
|
|
|
|
8 |
Ақ бидай (сахналау) |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану. 0.1.2.1 Эмоциялық күйді анықтау және беру. 0.2.1.1 Командаға немесе музыкалық белгіге сәйкес әрекет ету. 0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (сахнада, ойластырып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу. 0.3.1.4 Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып, таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау |
1 |
18.01 |
|
|
Ортақ тақырып. Жолдар бізді қайда бастайды? |
| |||||
9 |
Гастрольдік сапарға шығу |
0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану. 0.1.2.1 Эмоциялық күйді анықтау және беру. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.4 Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау. |
1 |
01.02 |
|
|
10 |
Мақтақыз бен мысық |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.3.1.4 Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. 0.3.1.5 Түрлі қуыршақтарды (киілмелі, сылдырмақты) пайдаланып, қуыршақ басқарудың кейбір әдістерін білу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау |
1 |
22.02 |
|
|
Ортақ тақырып. Салт-дәстүрді білу не үшін керек? |
| |||||
11 |
Үлкенге құрмет, кішіге ізет |
0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.4 Тірі организм мен заттардың бейнелерін ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау. 0.3.1.1 Сюжетті-рөлдік ойындарға қатысу. |
1 |
01.03 |
|
|
|
|
IV тоқсан |
|
|
|
|
12 |
Алтын сақа |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.1.2.4 Түрлі эмоция мен сезімді білдіру үшін дауыс күшінің түрлі дәрежесін қолдану. 0.1.2.1 Эмоциялық күйді анықтау және беру. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау. |
1 |
05.04 |
|
|
Ортақ тақырып. Мен үшін не дәмді және пайдалы? |
| |||||
13 |
Көгөніс пен жемістер туралы ертегі |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.4 Тірі организм мен заттардың бейнелерін ым-ишара және дененің ырғақты қимылы арқылы жасау. 0.3.1.2 Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу. 0.3.1.4 Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. |
1 |
19.04 |
|
|
14 |
Ең керемет дәм |
0.1.1.1 Ілікпе сөз бен фразаларды айтуда тыныс алуды реттеу. 0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлау (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу. 0.3.1.4 Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау. |
1 |
03.05 |
|
|
Ортақ тақырып. Денсаулықты қалай күту керек? |
| |||||
15 |
Дені саудың – жаны сау |
0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту, сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.1 Сюжетті-рөлдік ойындарға қатысу. 0.3.1.2 Өз ойын құрдастарының ортасында білдіру, басқалардың пікірін тыңдай білу. |
1 |
17.05 |
|
|
16 |
Ертегілер еліне саяхат |
0.1.1.2 Дыбыстарды түрлі екпінде анық және дұрыс айту,сыбырлап және қатты айту. 0.1.2.3 Интонацияларды ажырата алу және оларды айту. 0.2.1.2 Кеңістікте бағдарлану (сахнада, ойластырылып құрылған сахна алаңында), түрлі қарқында қозғалу. 0.2.1.3 Өз әрекетін серігінің әрекетімен үйлестіру, оның қалай әрекет ететінін алдын ала сезу. 0.3.1.4 Басқа кейіпкерлермен рөлдік қарым-қатынасқа түсу. 0.3.1.6 Ым-ишара, дауыс ырғағы, ойын атрибуттарын қолданып таныс әдеби шығарма негізінде кейіпкердің бейнесін жасау |
1 |
24.05 |
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
Жаратылыстану. Ұзақмерзімді
жоспарлау
(аптасына 1 сағаттан, жылына 32 сағат)
№ |
Бөлімше |
Оқыту мақсаттары |
ҰОҚ-нің тақырыптары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
І тоқсан. 1-бөлім. Жанды табиғат | ||||||
1 |
1.1. Табиғат әлемін танудың қарапайым әдістері |
0.1.1.1. «Бақылау» ұғымын және оны өткізу кезеңдерін түсіну |
Мен табиғатты бақылай аламын ба? |
1 |
06.09 |
|
2 |
|
0.1.1.2. Табиғат нысандары мен құбылыстарына қысқа уақыт аралығында бақылау жүргізу |
Табиғат құбылыстарын қалай байқауға болады? |
1 |
13.09 |
|
3 |
|
0.1.1.3. Алынған ақпаратты ұсыну және қорытынды жасау |
Бақылау кезіндегі әсерің қандай? |
1 |
20.09 |
|
4 |
|
0.1.1.4. Педагогтің көмегімен болжамдар жасау және оларды өздігінен топта шешу |
Тәжірибені қалай жасауға болады? |
1 |
27.09 |
|
5 |
|
0.1.1.5. Күнделікті өмірдегі табиғат туралы білімнің маңыздылығын түсіндіру |
Табиғат деген не? |
1 |
04.10 |
|
6 |
1.2. Өсімдіктер әлемі |
0.1.2.1. Өсімдіктің жанды табиғат бөлігі екендігін анықтай отырып, өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтау |
Өсімдік өсу үшін не қажет? |
1 |
11.10 |
|
7 |
|
0.1.2.2. Өсімдіктерді ағаштар, бұталар, шөптер тобына ажырату |
Өсімдіктердің қандай түрлерін білесің? |
1 |
18.10 |
|
8 |
|
0.1.2.3. Бөлме және жабайы өсетін өсімдіктерді салыстыру |
Қай өсімдік қандай жерде өседі? |
1 |
25.10 |
|
ІІ тоқсан | ||||||
9 |
|
0.1.2.4. пиязшық арқылы көбейетін өсімдік түрлерінің өніп-өсуін бақылау |
Бөлме өсімдігі деген не? |
1 |
08.11 |
|
10 |
1.3. Жануарлар әлемі |
0.1.3.1. Жануарлардың тірі табиғат бөлігі екендігін анықтау |
Қандай жануарларды білесің? |
1 |
15.11 |
|
11 |
|
0.1.3.2. Үй жануарлары мен жабайы жануарлады атап, сипаттау |
Жануарлар қайда мекендейді? |
1 |
22.11 |
|
12 |
|
0.1.3.3. Қыстап қалатын және жыл құстарды атау |
Құстар қайда қыстайды? |
1 |
29.11 |
|
13 |
1.4. Адам |
0.1.4.1. Адамның негізгі дене мүшелерін атап, олардың қызметін білу |
Сенің денеңнің құрылысы қандай? |
1 |
06.12 |
|
14 |
|
0.1.4.2. Сезім мүшелерін атап, олардың қызметін білу |
Сезім мүшелерінің қызметі қандай? |
1 |
13.12 |
|
15 |
|
0.1.4.3. Адамның өмір сүруіне қажетті жағдайларды білу |
Сенің өмір сүруіңе не қажет? |
1 |
20.12 |
|
ІІІ тоқсан. 2- бөлім. Жансыз табиғат | ||||||
16 |
2.1. Жансыз табиғат денелері мен заттары |
0.2.1.1. Жансыз табиғатқа жататын денелер мен заттарды анықтау |
Жансыз табиғатқа не жатады? |
1 |
10.01 |
|
17 |
|
0.2.1.2. Күнделікті өмірдегі жансыз табиғат денелері мен заттарының қолданылу аясын атау |
Жансыз табиғаттың пайдасы қандай? |
1 |
17.01 |
|
18 |
|
0.2.1.3. Су мен ауаның қасиеттерін сипаттау |
Су мен ауаның қандай қасиетін білесің? |
1 |
24.01 |
|
19 |
2.2. Табиғат құбылыстары |
0.2.2.1. Табиғат құбылыстарын сипаттау (жел, тұман, найзағай, жаңбыр және т.б.) |
Табиғат құбылыстары-ның ерекшелігі неде? |
1 |
31.01 |
жойылды |
20 |
|
0.2.2.2. Маусымдық өзгерістердің тірі табиғатқа тигізер ықпалын анықтау |
Әр жыл мезгілінде қан-дай өзгерістер болады? |
1 |
31.01 |
№ 19-20 |
3-бөлім. Физикалық құбылыстар | ||||||
21 |
3.1. Қозғалыс және күш |
0.3.1.1. Қозғалмалы және қозғалыссыз денелерді ажырату |
Қозғалыс және күш деген не? |
1 |
14.02 |
|
22 |
3.2. Жарық |
0.3.2.1. жарық шашатын нысандарды атау: от, күн, шам |
Жарық қайдан шығады? |
1 |
21.02 |
|
23 |
3.3. Дыбыс |
0.3.3.1. Табиғаттағы дыбыс көздерін анықтау |
Дыбыс қайдан шығады? |
1 |
28.02 |
жойылды |
24 |
3.4. Жылу |
0.3.4.1. Жылу көздерін атау |
Жылу не үшін қажет? |
1 |
28.02 |
№23-24 |
25 |
3.5. Электрлік және магниттілік |
0.3.5.1. Электр тогының табиғи көздерін атау |
Электр тогы не үшін керек? |
1 |
07.03 |
|
26 |
|
0.3.5.2. Магниттерді қолдану жолдарын пайымдау |
Магниттің ерекшелігі қандай? |
1 |
14.03 |
|
IV тоқсан. 4-бөлім. Табиғатты қорғау | ||||||
27 |
4.1. Табиғатқа қамқорлық |
0.4.1.1. Табиғатқа зиян келтіруі ықтимал жағдаяттар мен іс-әрекеттерді атау |
Сен табиғатқа қандай пайдалы іс-әрекет жасадың? |
1 |
11.04 |
|
28 |
|
0.4.1.2. Ауа, судың ластану себептерін білу, оларды атау |
Ауа мен суды ластамау үшін не істеу керек? |
1 |
18.04 |
|
29 |
|
0.4.3.1.Жанды және жансыз табиғаттың өзара байланысын түсіндіру |
Жанды және жансыз табиғаттың айырмашылығы неде? |
1 |
25.04 |
|
30 |
|
0.4.3.2. «Қызыл кітаптың» маңыздылығын түсіндіру |
Қызыл кітап не үшін қажет? |
1 |
02.05 |
|
31 |
|
0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай білу |
Табиғат бұрышындағы еңбектің қандай түрлерін білесің? |
1 |
16.05 |
|
32 |
|
0.4.3.3. Өсімдіктер мен жануарларға күтім жасаудың тәсілдерін түсіндіру, оларды атай білу |
«Қамқорлық жасау» дегенді қалай түсінесің? |
1 |
23.05 |
|