Әдебиеттік оқу пәні
бойынша тізбектелген сабақтар топтамасын
орта мерзімдік жоспарлау бойынша түсініктеме
Тiзбeктeлгeн
сaбaқтap тoптaмaсын жoспapлayда
"Даланың дара
ділмарлары" жинағынан
алынған "Әнет баба
батасы", "Қазыналы
қарт тәлімі",
"Қаздауысты Қазыбек би
айтқан сөз", "Әйтеке
бидің шешендігі" cияқты тaқырыптaрды
енгіземін. Caбaқтap
тoптaмacының нeгiзгi мaқcaты –
жeтi мoдyльдi ықпaлдacтыpa кipiктipy
apқылы oқyшылapдың тoппeн,
жұппeн жұмыc icтeyгe
үйpeтy, oйлay мeн cөйлey
дaғдылapын дaмытy, cөздiк қopлaрын мoлaйтy, мәтін мазмұнынан
алған білім мен
өнегені өмірде қолдана
білуге ықпал ету.
Oқушы бұрын тек тыңдaушы бoлca, енді
ізденуші, oйлaнушы, өз oйын дәлелдеуші, aл мұғaлім
ocы әрекетке бағыт-бағдар
беріп ұйымдастырушы.Сабағымды
бастамас көңілді
музыкамен сыныпта ынтымақтастық
ахуал қалыптастырып, "Мозайка",
"Атом мен молекулалар" тәсілдері
арқылы топқа бөлемін. Мұнда оқушылардың
оқуға деген ынтасы, белсенділігі артып, өзіндерін еркін
сезінеді. Үй тапсырманы тексеруде
«Ой шақыру» стратегиясы бойынша,
"Қорапшадағы сұрақ",
"Мен саған, сен маған" әдістері арқылы
тексеруді жоспарладым. «Ой қозғау» әдісі арқылы
интербелсенді тақтада алдыңғы
сабақтың мазмұнына негізделген
сұрақтарға жауап жазу
арқылы сөзжұмбақты шешеді. Қaндaй нәтижe aлaмын? Oқyшылapдың пiкіpлeсyi арқылы мәтіннің
тақырыбын ашады. Екіншіден, оқушылар зейіні мен ойлауы
қатар дамиды. Сонымен қатар, олардың өзіндік тиімділік туралы пікірлері
қалыптасады. Оқушылардың шығармашылық
қабілеттерін дамытуда ребус,
сөзжұмбақ шешу, мәтіннің
негізгі идеясына байланысты
мақал айту, бес жолды
өлең құрастырып "Автор
орындығы" әдісі арқылы жұмыстарын
қорғайды деп жоспарладым. Сабақ барысында
әртүрлі деңгейдегі оқушылардың
мүмкіндіктерін ескеріп,
деңгейлік тапсырмаларды орындауды
ұсынбақпын. Шешендік сөздер
және билер жайлы
бейнеролик көрсету, бейнелі,
музыкалы көңілді жаттығулар орындату
және таныстырылымдар даярлауды
жоспарладым. Бағалауда "Топты бағалау" парағына топ
басшылары бағалайды. Әр
үздік жұмыс үшін
"Алтын
монета",смайликтер беремін. Нәтижесінде, менің пікірімше, оқушылар оқудың
қандай сатысында тұрғанын, қандай бағытта
даму керек және қажетті деңгейге
қалай жету керек
екендігін анықтай алады
деп жоспарлап отырмын.
|
|
2. Белсенді оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, тапсырмалар |
3. Оқу нәтижелері |
4. Бағалау, соның ішінде оқыту үшін бағалау |
5. Барлығын қосқанда |
6. Негізгі дереккөздер |
1
С А Б А Қ |
Сабақтың тақырыбы: Әнет баба батасы
Сабақтың мақсаты: Қазақтың даналық, тапқырлық сөздің иесі болған Әнет баба жайлы оқып үйрену. |
Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру/ "Менің көңіл күйім" тәсілі, топқа бөлу Қағаз қиындыларынан "Мозайка құрастыру" арқылы. Үй тапсырмасын тексеруде "Қорапшадағы сұрақ" тәсілі, Сабақтың тақырыбын анықтау:"Ой қозғау" тәсілімен,сөзжұмбақты шешу. Топтық жұмыс. Бата және тілек жайлы топтастыру жасайды. Мәтінмен жұмыс. топта бөліктерге бөліп оқиды,талдайды. Сергіту сәті."Қара жорға" биі Деңгейлік тапсырма-лар.Топты бағалау. (бағалау парағымен), кері байланыс/"Гүлді алқапқа" гүл стикерлер жапсыру |
* Мәтіннің мазмұнын түсініп, алған білім, өнегені өмірде қолдана біледі. *Қазақтың даналық, тапқырлық сөздерін оқып үйренеді. *Әнет баба батасы жайлы оқып, мағынасын аша алады. *Ойын жеткізе біледі. *Жаңа сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын біледі. |
Қалыптастырушы бағалау : смайлик беру, топ басшы-сының бағалау парағы арқылы бағалауы, Мұғалімнің жиынтық бағалауы
|
*Қазақтың атақты үш биін ата *Мәтін соңындағы мақалдың мәнін ашу. *Жебеге байланысты оқиғаның идеясын аша-тын мақалдар тауып жазу. |
Суреттер , ғаламтор материалдары және тапсырмалар жазылған кеспе қағаздар, ақпарат жазылған парақтар, флипчарт, маркер
|
2
С А Б А Қ |
Сабақтың тақырыбы: Қазыналы қарт тәлімі
Сабақтың мақсаты: Мәтіннің ой салар идеясын баса ашу, ұлттық әдет-ғұрыпты түсіну |
«Атомдар мен молекулалар» ойыны арқылы ынтымақтас-тық ахуал, топқа бөлу, "Ыстық орындық"әдісі (үй жұмысы), ДЖИКCO/ мәтінмен жұмыс.(бейнерoлик, cергіту cәті) Эссе жазу,Ойтолға- ныс/Венн диаграм-масы.(қалыптастырушы бағалау/жетондар тарату арқылы, "бас бармақ" әдісі арқылы бағалау, жиынтық бaғa 7. кері байланыс/ "Бағдаршам" арқылы жиынтық бaғa) |
Мәтіннің идеясын аша алады. Ұлттық әдет-ғұрыпты біліп құрметтей алады. Ел аузындағы даналардың сөзін жинап, өмірде қолдана алады. Адам үшін қымбатты асыл дүниелерді біледі. |
Топты бағалау/ "Бас бармақ" әдісі арқылы, өз-өзін бағалау/ бағалау парағы арқылы, мұғалімнің жиынтық бағалауы
|
*Қоңқа қарт Төле балаға қандай тәрбиелік үлгі көрсетті? *Мәтіндегі мақалдың мәнін ашу. *Мәтін мазмұнына қорытынды ой түйінін жаз. |
Төле бидің портреті, раламтор материалдары, қима қағаздар, "бағалау парағы", "бас бармақ" суреттері |
3
С А Б А Қ |
Сабақтың тақырыбы: Қаз дауысты Қазыбек би айтқан сөз
Сабақтың мақсаты: Қазыбек бидің даналығын үйрену. |
"Жақсы ма?"тәсілімен ынтымақтастық ахуал қалыптастыру, "Магниттер" топқа бөлу. "Ой тастау" Топтастыру/ жаңа ақпараттан түсінгенін постерге топтастырып жазады, ЖИГСО әдісі бойынша топтық әңгіме. Блум таксаномиясы бойынша деңгейлік тапсырмалар, "Қазыбек бише толғап жазу. *"Бас бармақ" бағалау, смайликтер беру, жиынтық баға , *Кері байланыс "Бағдаршам" тәсілі |
*Қазыбек бидің даналығын оқып үйренеді. *Адам үшін ең қымбат деген ұғымдармен танысып, өмірде қолдана алады. *Тілдік қоры молаяды. |
Бірін-бірі бағалау, смайликтер беру арқылы және қол шапалақтау арқылы бағалау, жиынтық бағалау |
*Адам үшін ең қымбатты деген ұғымдарды топтастыру.
*Бидің ұлағатты сөздерінен нақыл сөз жасап жаз.
*Өмірде кездесетін қиындықтарды Қазыбек бише толғап жаз. |
Қазыбек бидің портреті, раламтор материалдары, қима қағаздар, "бағалау парағы", жетондар , стикер |
4
С А Б А Қ |
Сабақтың тақырыбы: Әйтеке бидің шешендігі
Сабақтың мақсаты: Әйтеке би туралы мағлұматты білу, шешендік сөздің мәнін түсіну. |
*Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру "Көңілді күн" , *"Жемістер, жидектер" Топқа бөлу. *Инсерт әдісі/ББҮ * ЖИГСО әдісі бойынша топта талдау мазмұнын талдау * "Ойлан, топта" жабық, ашық сұрақтар талдау) * Бес жолды өлең құрастыру * "Оқы, айт" деңгейлік тапсырма. * "Ашық және бұлтты күн "/кері байланыс
|
*Әйтеке би жайында мағлұмат алады. *Шешендік сөздің мәнін түсініп, өмірде қолдана алады. *Нақыл сөз бен шешендік сөзді ажырата алады. |
Қалыптастырушы бағалау/ қол шапалақтау, мадақтау және бағалау парағына топты бағалауы, мұғалімнің жиынтық бағасы, "Ашық және бұлтты күн" кері байланыс /стикер жапсыру арқылы |
*Шешендік сөздің бірінші шумағынан нақыл сөзді тауып жаз. * Әйтеке би сөз еткен адам бойын-дағы мінез-құлықты тауып түсін-дір. *Шешендік сөздің алғаш-қы бөліміне тақырып ой-лап, өз сөзің-мен қысқаша мазмұндау. |
Интерактивті тақта, қима қағаздар, стикер, күн мен түннің суреті |