Тақырыбы: Көңілді әуендер |
Мектеп/Мұ: «Капитоновка ОМ» КММ | |||
Күні: 23.10.2017 |
Педагогтің аты-жөні: Курмахан М. | |||
Сынып/ 0 «А» |
Қатысқан балалар саны: 3 |
Қатыспаған балалар саны: 0 | ||
ҰОҚ-нің оқытылу мақсаты: |
0.1.2.1. Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырату. 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.3.1.1. Музыкаға қосылып оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар орындау. 0.3.2.1. Сипаты қарама-қайшы қарапайым әуендерді дауыс көмегімен және балаларға арналған музыка аспаптарының көмегімен суырып салу. | |||
Күтілетін нәтиже |
Барлық балалар: | |||
Музыка жанрларын (күй, ән, би, марш) ажырата алады. | ||||
Көпшілік балалар: | ||||
Музыкалық шығарманың сипатын (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық-жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы) ажырата алады. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасай алады. | ||||
Кейбір балалар: | ||||
Сипаты қарама-қайшы қарапайым әуендерді дауыс көмегімен және балаларға арналған музыка аспаптарының көмегімен суырып салып айта алады. | ||||
Тілдік мақсат |
Балалар: Өздеріне таныс, сүйіп тыңдайтын әндерін орындайды. Көптілділік: күлдіргіш – клоун – clown. негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Музыкалық фраза, фортепиано, ойнақы, салтанатты. Пікір алмасу сұрақтары: Қандай әуендер «көңілді әуендер» деп айтылады? Көңілді, ойнақы ырғақ жай ойнала ма әлде тез бе? Қандай көңілді әндер білесің? | |||
Өткен ҰОҚ-нен алған білім |
Балалар тыңдаған шығармалары туралы өз пікірлерін айтады. Маракас аспабының дыбысын ажырата алады. | |||
Жоспар | ||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | ||
Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату 0-2 минут Өмірлік тәжірибені маңыздандыру. Мақсатты болжам 3-5 минут |
Музыкалық сәлемдесу.«Сәлем! Привет! Hello!» (әндете амандасу). Мимикалық жаттығу: «Көңілді және мұңды». Кө-ңілді немесе мұңды әуен ойналғанда сәйкес карточ-каны көрсетіп, мимикамен көңіл күйін білдіреді. – Балалар, музыка әлемінде көңілді және көңілсіз әуендер болады. Ойнақы, ашық-жарқын әуендерге көңілді секіріп билеуге болады. Ал көңілсіз әуендер мұңды, жабырқау болып келеді. Қазір мына шығармалардың қандай көңіл күйде екенін тыңдап көрейік. |
Музыкалық сүйемелдеу
Үлестірмелі карточкалар | ||
ҰОҚ-нің ортасы III. Тақырып бойынша жұмыс 6-27 минут |
(Т, Ж) дауыс жаттығулары: «Ән шырқайық», «Барабан» жаттығулары әнді еркін айтуға қалыптастырады. (Т, Ж) Ән айту: «Бейбіт болсын қашанда» (муз. мен сөзі А. Досмағамбет). Әлем сүйген салтымыз бар, Бейбітшілік – ел ұраны. Өмір сүйген халқымыз бар, Бейбіт елдің біз ұланы. (Н. Шәкенов) – «Бейбітшілік» деген сөзді қалай түсінесің? Әннің салтанатты көңіл күйде екенін түсіндіру. (Т) Музыкалық-ырғақты қозғалыс: «Тапқыр музыканттар» («Оңай пьеса» Л. Шкерянс; «Тироль вальсі» Ф. Пуленк; «Марш» Я. Ваньгал; «Қаздар маршы» Б. Канэда). Би жанрларын ажыратуға баулу. Әуенге ілесе әсем, мәнерлі қозғалуға үйретуді жалғастыру. (Т, Ж) Әліппе-дәптермен жұмыс: 2-сабақ. айсұлудың сұрағы мен тапсырмасы: «Бейбітшілік» деген сөзді қалай түсінесің? Суреттегі күндердің қайсысы әннің көңіл күйіне сәйкес келеді? Әннен алған әсеріңмен бөліс. Өзің таңдаған күнді боя. Сен тапқыр музыкантсың. Берілген суреттердің өзара байланысын тап. Сызық арқылы қосып көрсет. Күлдіргіштер неге ерекше киінеді деп ойлайсың? Күлдіргіштің киімін сипатта. Көңілді күлдіргіш туралы әңгімеле. Суретті түрлі түсті қарындаштармен боя. |
«Күлдіргіштер» «Марш» музыкасы Аудиожазбалар
«Ән шырқайық», «Барабан» жаттығулары
«Бейбіт болсын қашанда» әні
«Тапқыр музы-канттар» музыкасы («Вальс», «Марш») Би жанрлары туралы Слайд суреттер Аудиожазба
Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар | ||
ҰОҚ-нің қорытындысы. Рефлексия 28-30 минут |
(Р) Бүгінгі сабақ туралы балалардың пікірлерін тыңдау. Сабақты балалардың көмегімен қорытындылау, бағалау. – Егер сабақ қызықты өтті деп ойласаң, әліппе-дәптердің төменгі бұрышындағы ортасында соль кілті бар шеңберді жасыл түспен, ал қызықты болмаса, қызыл түспен бояп белгіле. |
Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар |