«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Әдебиеттік оку 2-сынып КТЖ.docx

19.11.2017

«Әдебиеттік оқу» ПӘНІ БОЙЫНША ҰЗАҚМЕРЗІМДІ

ЖОСПАРЛАУ

2- сынып

Апталық жүктеме 3 сағат,  жылдық

жүктеме 102 сағат.

 

Сабақ тың

Сабақ тақырыбы

Оқыту мақсаттары

Сағат саны

Мерзімі

 

Ескерту

1-бөлім «Өзім туралы» ортақ тақырыбы

аясында

 І тоқсан  24 сағат

1.     

1

Абай атаның сөзін жақсы 

тыңдаймын.

А Құнанбаев. Ғылым таппай мақтанба.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша

қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді

дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 - мұғалім

көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

05.09

 

2.     

 

Алғаш рет оқуға келген күнім.

А.Байтұрсынұлы.

Мен қалай оқуға бардым?

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

07.09

 

3.     

 

Кітап оқи аламын.

Жүсіпбек 

Аймауытов. Кітап оқу.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

08.09

 

4.     

 

Менің  сүйіп

тыңдайтын әндерім.

С. Сейфуллин. Біржан

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

12.09

 

5.     

 

Үйдегі бір күнім.

Ж. Смақов  Апаның

тілін алса егер....

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

14.09

 

6.     

 

Өзім туралы өзім айтамын.

Қадыр Мырза Әли.

Не үшін?

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

15.09

 

7.     

 

Мен туралы сен не айтасың?

Қонжық пен көжек. (Ертегі)

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.3.1  - шығармашылық

жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер

арқылы ұсыну

1

19.09

 

8.     

 

Менің сәби кезім. 

Б.Момышұлы.

 Ұяда не көрсең.

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

21.09

 

9.     

 

Жаңалыққа құмармын.

Б. Ысқақов. Жас техник.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

22.09

 

10.   

Мен ұнататын жан-жануарлар

Д. Қасенов. Өкініш

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

26.09

 

11.   

Менің сүйікті тағамым.

Т. Бердияров. Сусын туралы жыр.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

28.09

 

12.   

Менің киімдерім. Абдырахман Асылбеков. Көйлек хикаясы

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

29.09

 

13.   

Менің сүйікті ойыншықтарым. 

Ертай Ашықбаев Менің кемем.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

03.10

 

14.   

Кәмен Оразалин. Абайдың шаңырағы.

Жиынтық бағалау 1

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

05.10

 

15.   

Мен не үйрендім?

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды

белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

06.10

 

2-бөлім «Менің отбасым және

достарым» ортақ тақырыбы аясында

 

 

 

16.   

Мені отбасымдағы адамдар. 

Ә. Нұршайықов. Немере.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1  - шығармашылық

жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер

арқылы ұсыну

1

10.10

 

17.   

Жеті атамды білемін.

 Б.

Момышұлы.  Елтанудың басы.

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

12.10

 

18.   

Ата-анамды құрметтеймін. Кей-Қаус. Ата-ананы құрметтеу

туралы.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге

бөліп, жоспар құру

1

13.10

 

19.   

Үлкен болған кезімде сыйлы болам өзім де. С.Көбеев.

Атасы мен немересі.

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

17.10

 

20.   

Әжетайым менің. 

Фариза Оңғарсынова. Әже

Жиынтық бағалау 2

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

19.10

 

21.   

Сүйікті әжем. Марат Қабанбай.

Айгүлдің әңгімесі.

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

20.10

 

22.   

Жиынтық бағалау тоқсандық

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

24.10

 

23.   

Василий Сухомлинский.

 Мәпелейсің мені,

анам

Қайрат Жұмағалиев.

Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат.

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

26.10

 

24.   

Әлібек Файзуллаев. Жанкүйерлер.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

27.10

 

2-тоқсан

25.   

Құстар біздің досымыз.

Машқар Гумеров.Көк кептер.

2.1.1.1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін

белгілеу, мәтін

мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.3.1  - шығармашылық

жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер

арқылы ұсыну

1

07.11

 

26.   

Үлкендерді тыңдаймын. Мысық пен тышқандар. (Ертегі)

 

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

09.11

 

27.   

Не үйрендім?

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға

байланысты сөйлеумәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

10.11

 

                                            3-бөлім «Менің мектебім» ортақ тақырыбы аясында

 

 

 

28.   

Мектеп-біздің анамыз.

Өтебай Тұрманжанов. Мектеп-біздің анамыз.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

14.11

 

29.   

Әнуарбек Дүйсенбиев. 

Ақылшым-мұғалім.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

16.11

 

30.   

Менің сыныптастарым. Асқар Тоқмағамбетов.

Сыбырлақ.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

17.11

 

31.   

Менің оқулықтарым. Несіпбек Айтов. Оқулық.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

21.11

 

32.   

Аламын білім кітаптан. Мұқан Иманжанов. Кітап.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін

басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

23.11

 

33.   

Мектептегі бір күнім. Оспанхан Әубәкіров.

Жеті шал.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар

құрастыру

1

24.11

 

34.   

Біздің сынып. Адырбек Сопыбеков.

Сапар мен парта.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

28.11

 

35.   

Мектепке барып келемін.Міржақып Дулатов.

Мектепте.Мектептен. Жиынтық бағалау 1

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе

өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

30.11

 

36.   

Мектептегі қамқор жандар. Роза Әбдіқадырова. Кешірім.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт

жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

01.12

Түзетілді

37.   

Не үйрендім?

 

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

05.12

№ 36-37

4-бөлім «Менің туған өлкем» ортақ

тақырыбы аясында

 

 

 

38.   

Менің Отаным-Қазақстан. Жүсіпбек Аймауытов.

Қартқожаның туған жері.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін

басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

07.12

 

39.   

Отанымды сүйемін. Жақан Смақов. Отан.

Мұқағали Мақатаев.

 Отан туралы.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

08.12

 

40.   

Әбдіжәміл Нұрпейісов.

Туған жерімнің тұрғындары.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

12.12

 

41.   

Қазақ тілім-ана тілім-өз тілім. Дихан Әбілев. Туған

тілім.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт

жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

14.12

 

42.   

Өз мекенім жақсы. Сәкен Жүнісов.

Кімнің мекені жақсы.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

15.12

 

43.   

Тәуелсіздік алған күн. Тұманбай Молдағалиев.

Он алтыншы желтоқсан.

Тәуелсіздік тұғыры.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін

басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

19.12

 

44.   

Алматы мен Астанаға қарашы. Күләш Ахметова. Астана.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

21.12

 

45.   

Туған жердей жер болмас. Василий Сухомлинский

Шымшық пен көртышқан

Жиынтық бағалау 2

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1 - мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

22.12

 

46.   

Жиынтық бағалау тоқсандық

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт

жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

26.12

 

47.   

Неткен сұлу, неткен көркем-Осы менің туған өлкем!

Өтебай Тұрманжанов.

Туған өлкем.Қастек Баянбай. Ұланымыз ұлы елдің.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1  -

шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация,

фотосуреттер арқылы ұсыну

1

28.12

 

3-тоқсан

48.   

 

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін

басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

09.01

 

3-тоқсан 5-бөлім «Дені саудың-жаны сау» ортақ

тақырыбы аясында

 

 

 

49.   

Дене

мүшем сау болсын. Міржақып Дулатов. Байлық.

 

 

 

 

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

11.01

 

50.   

Денсаулығым-байлығым.

Байлық пен ақыл. Ертегі.

 

 

 

 

 

 

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

12.01

 

51.   

Қомағайлық

жаман әдет. Қомағайлық. Мысал.

Қожанасыр

мен ашқарақ. Аңыз.

 

 

 

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын

қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

16.01

 

52.   

Көп

ұйықтаған зиян-ау. Оспанхан Әубәкіров.

Сүт

қалай ұйықтайды?

 

 

 

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

18.01

 

53.   

Тазалықты

сүйемін. Ыбырай Алтынсарин. Салақтық.

 

 

 

 

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт

жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет,

каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

19.01

 

54.   

Жуынамын

күнбе-күн.

Корней

Чуковский. Кірқоймас.

 

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт

жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

23.01

 

55.   

Мен

спортшы боламын.

Қыдырбек

Рысбекұлы. Бекзат.

 

 

 

 

 

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт

жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

25.01

 

56.   

Шынықсын

денеміз.

Бердібек

Соқпақбаев.

 Шынықсын денеміз.

Бүркіт

Ысқақов. Қыста қызық жұмыс бар.

 

 

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

26.01

 

57.   

Мен

істейтін жұмыс бар.

Қадыр

Мырза Әли.

Жұмыстың

жылуы.

 

 

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

30.01

 

58.   

Көңіл

сұрауды білемін.

Жобарыс

пен түлкі (Ертегі)

 

 

 

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш

құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет,

каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

01.02

 

59.   

Жемістерде

дәуірменнің көп екенін білемін. Аурудың себебі.

Мұзафар

Әлімбай. Алма

Мұзафар

Әлімбай. Қарақат.

Тұманбай

Молдағалиев. Өрік.

Жәнібек

Кәрбозин. Өс,өс, қиярым!

 

 

 

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.8.1 -мұғалімнің көмегімен сюжеттің дамуындағы

өзгерістерді анықтау;


2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

02.02

 

60.   

 

 

 

Судың

қаупі.

Қабдыкәрім

Ыдырысов. Қап, қап, қарағым.

 

 

 

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.9.1 - сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан,

жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

06.02

 

61.   

 

 

 

Өрттің

қаупі.

Лев

Толстой. Өрттен құтқарушы иттер.

 

 

 

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

08.02

 

62.   

Не

үйрендім?

 

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

09.02

 

6-бөлім «Салт-дәстүр және фольклор»

ортақ тақырыбы аясында

 

 

 

63.   

Атадан

қалған асыл мұра. Аңқау арыстан (Ертегі)

 

 

 

 

 

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

13.02

 

64.   

Ерте,ерте,ертеде.

Ұр,

тоқпақ (Ертегі)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

15.02

 

65.   

Ерке

күнім,

Келді

міне кезегі ертегінің. Сақина (Ертегі)

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

16.02

 

66.   

Ертегілер

әлемінен. Леонардо да Винчи. Құмырсқа және бидай дәні.

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.4.1 - мақал-мәтел, жұмбақ, ертегі, тұрмыс-салт

жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

20.02

 

67.   

 

Ұйықта,бөпем,

жата ғой.

Ыбырай

алтынсарин. Бұл кім?! Әлди, әлди аппағым! Мағжан Жұмбаев.

Бесік

жыры.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

22.02

 

68.   

Қош

келдің Наурыз! Мәтін: Наурыз мерекесі Наурыздағы тілек Қабдеш

Жұмаділов.Ұзынсары

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін

басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

23.02

 

69.   

Қошақаны

қойдың. Мәтін қой

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

27.02

 

70.   

Қошақаны

қойдың. Торы құлын.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге

бөліп, мәнерлеп оқу;

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

01.03

 

71.   

Бұзауқаным.

Сиыр.

 

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

02.03

 

72.   

Ботақаным.

Түйе.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті

ақпараттарды белгілеп оқу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

06.03

 

73.   

Қожекеңде

қонақта.

Қожанасыр

мен Алдаркөсе. (Аңыз) Үш сом (Аңыз).

Қожанасырдың

көшуі (Аңыз).

Қожанасырдың

аттан түсуі (Аңыз).

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

08.03

Түзетілді

74.   

Өтірік

өлең құрастырамын.

Өтірік

өлең.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық,

1стилистикалық қателерді табу және түзету

1

09.03

№ 73-74

75.   

Мақал

мәтел Жаңылтпаштар. Жұмбақтар.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның

басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

13.03

 

76.   

Үш

бидің шешендік сөздері?

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.3.1 - шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен

сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну

1

15.03

 

77.   

Не

үйрендім?

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш

құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

16.03

 

4-тоқсан 7-бөлім «Қоршаған орта» ортақ

тақырыбы аясында

 

 

 

78.   

Мұзафар

Әлімбай.

Кім

жомарт? Не жомарт?

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

20.03

 

79.   

Ғабит

Мүсірепов.

 Құрметтейік, Жер ананы.

 

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

03.04

 

80.   

 (Аңыздан үзінді) Бердібек Соқпақбаев.

Ағаштар

неге ашуланды?

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

05.04

 

81.   

(Аңыздан

үзінді) Бердібек Соқпақбаев.

Ағаштар

неге ашуланды?

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

06.04

 

82.   

Жыл мезгілдері.

(Ертегі)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

10.04

 

83.   

Мұзафар

Әлімбай. Кемпірқосақ.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш

құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер,

жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар

құрастыру

1

12.04

 

84.   

Мамытбек

Қалдыбаев. Еліктің лағы.

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын

қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

13.04

 

85.   

Абдырахман

Асылбеков.

Түлкі

мен тиын. (Мысал)

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

17.04

 

86.   

Дәлет

Қасенов. Найзағай.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы

оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

19.04

 

87.   

Шона

Смаханұлы. Бұлбұл мен Тоқылдақ.

Мысал

Зура Мейірханова.

Біздің

қарлығаш.)

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

20.04

 

88.   

Леонарда

да Винчи. Арыстан мен қозы

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш

құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

24.04

 

89.   

Не

үйрендім?

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

26.04

 

                                                                         

8-бөлім «Саяхат» ортақ тақырыбы аясында

 

 

 

90.   

Асқар

Тоқмағамбетов. Бидай мен қаңбақ. (Мысал)

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

27.04

 

91.   

Есентай

Ерботин. Даңғой. (Мысал)

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы

оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

01.05

Түзетілді

92.   

Спиридон

Вангели. Дельфин.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

03.05

№ 91-92

93.   

Нұртөре

Жүсіп. Гиннес кітабына кірген қазақ.

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш

құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

04.05

 

94.   

Ғарышқа

ұшқан жануарлар.

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

08.05

 

95.   

Шона

Смаханұлы.

 Тәкаппар. (Мысал)

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

10.05

 

96.   

Сәкен

Сейфуллин. Көлде.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы

оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

11.05

 

97.   

Мұхтар

Әуезов.Бүлдірген тере барғанда.

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

15.05

 

98.   

Шәкен

Күмісбаев.

Жүк

кемесі қайда жүзіп барады

2.1.5.1 - өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана

отырып жеткізу

2.2.7.1 - мұғалімнің көмегімен шығармадағы көркемдегіш

құралдарды (теңеу, кейіптеу) табу

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

17.05

Жойылды

99.   

Қайрат

Жұмағалиев. Мұнайшы.?

2.1.1.1 - шығарманың мазмұны   бойынша сұрақтарға жауап беру

2.2.2.1 - мұғалім көмегімен қарапайым және нақтылау

сұрақтарын қою және оның жауабын шығармадан таба білу

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

 

№ 98-99

100.                    

 

Жамбыл

Жабаев. Алатау.

2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша

немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен

негізгі ойын анықтау

2.3.1.1 - мұғалім көмегімен оқылған шығарманы

бөліктерге бөліп, жоспар құру

1

18.05

 

101.                    

 

Ыбырай

Алтынсарин. Досыма хат.

2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы

бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау

2.2.5.1- мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы

оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау

2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын

ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен

санамақтар құрастыру

1

22.05

 

102.                    

 

Не

үйрендім?

2.1.4.1 - сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, вербалды

емес тілдік құралдарды қолдану

2.2.6.1 - кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,

мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау

2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық,

пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету

1

24.05

 

 

Просмотров: 5265


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст