«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Тәжірибедегі рефлексия" мектепішілік курс жоспары

05.01.2018

                                                                                                             

«Бекітемін»:

                                                                     

                                        «Капитоновка ОМ» КММ

 

                                                                                                             

директоры________А.К.Казкенова

                                                                                                             

"____"_____________2017

ж.

 

 

«Тәжірибедегі  рефлексия» білім  беру 

бағдарламасы  бойынша  оқу 

жоспары

 

Күн №

Күн  тақырыбы

Сабақтың  тақырыбы

Сағат  саны

Мерзі-мі

1

Кіріспе:  оқыту 

және  оқу  әдістемесіне  өзгеріс 

енгізудің  қажеттілігін  негіздеу

1-сабақ:  Бірлескен  және 

топтық  жұмыс.  Топтарда 

жұмыс  жүргізу әдістемесі

2

 

2-сабақ:  Сыныптағы 

оқу  үдерісі  мен 

ондағы  өзгерістерді  басқару.

Оқыту  және 

оқу  әдістемесіне  өзгеріс 

енгізу  қажеттілігін  негіздеу. Мұғалімдер  мен 

оқушылардың  көзқарастары

2

 

2

Мектеп  пен 

сыныптағы  мәдениет

1-сабақ: Сыныпты 

қадағалау  әдістемесі

2

 

2-сабақ:  Мұғалімдерге 

нені  білу  міндет? 

Сынып  мәдениеті  мен 

оқу  ортасы.

2

 

3

Мұғалімнің  мінсіз 

мұғалім  туралы  және 

оқушылардың  жеке  ерекшеліктері  туралы 

пікірі

1-сабақ:  Мұғалімнің 

мінсіз  мұғалім  туралы 

қалыптасқан  ұстанымдарын  зерттеу.

2

 

2-сабақ:  Оқушылардың 

пікірі  бойынша  құзырлы 

мұғалімнің  сипаттамасы  қандай? 

Мұғалімнің  оқушылардың  жеке 

ерекшеліктері  туралы  қалыптасқан 

ұстанымдарын  зерттеу.

2

 

4

Құндылықтар,

көзқарастар,  ықпал  ету 

тәсілдері

1-сабақ:  Бұдан  әрі  даму 

бағыттары  мен  басымдықтарын  анықтау 

үшін  жеке  тұлғаның 

құндылықтары  мен  көзқарастарын  нақтылау.

2

 

2-сабақ:  Оқыту  және  оқу 

әдістемесін  жетілдіру  мақсатында 

зерттеу  жүргізу  қажеттігін 

негіздеу  және  мойындау. Сыныптағы  психологиялық  ахуал.

2

 

5

Оқушыларды  ынталандыру

1-сабақ:  Оқудағы 

кедергілерді  анықтау.

Оқудың  аффекттік  теориясы

2

 

2-сабақ:  Оқушыларды 

ынталандыру.  Оқушылардың  оқу 

туралы  пікірін  анықтау. (оқушыдан  кеңес 

алу)

2

 

6

Әлеуметтік  өзара 

іс-қимыл

1-сабақ:  Оқудағы 

әлеуметтік  өзара  іс-қимыл, әлеуметтік  өзара 

іс-қимыл  ауқымын  кеңейту.

2

 

2-сабақ:  Сабақтың 

интербелсенді  және  инклюзивті 

болуын  қамтамасыз  ету.

2

 

7

Оқудағы  кедергілер

1-сабақ: Оқудағы 

кедергілерді  анықтау.

Оқудағы  кедергілерді, соның  ішінде 

жас  ерекшеліктері  проблемаларын  жеңу 

мақсатындағы  педагогикалық  тәсілдерді 

таңдау  және  нақтылау.

2

 

2-сабақ:  Оқушылардың 

қабілеттері  және  оқуға 

жағымды  көзқарастары

2

 

8

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: қалай  оқу  керектігін 

үйрету.

1-сабақ:  Қалай  оқу 

керектігін  үйренудің  мәні. 

Мұғалімнің  оқушылардың  қалай 

оқу  керектігін  үйрену 

қабілеттерін  дамыту  жөніндегі 

әрекеттері

2

 

2- сабақ: 

Қалай  оқу  керектігін 

үйренудің  мәні. 

Мұғалімнің  оқушылардың  қалай 

оқу  керектігін  үйрену 

қабілеттерін  дамыту  жөніндегі 

әрекеттері

2

 

9

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: қалай  оқу  керектігін 

үйрету.

1-сабақ:  Бүкіл  зейінді 

және  педагогикалық  амал-тәсілдерді  оқушыларға 

бағыттау  және  оларға 

қалай  оқу  керектігін 

үйренуде  көмек  көрсету. Қалай  оқу 

керектігін  үйренуге  қатысты 

оқыту  әдістері  мен 

тәсілдеріне  басты  назар 

аудару.

2

 

2- сабақ:  Бүкіл  зейінді 

және  педагогикалық  амал-тәсілдерді  оқушыларға 

бағыттау  және  оларға 

қалай  оқу  керектігін 

үйренуде  көмек  көрсету. Қалай  оқу 

керектігін  үйренуге  қатысты 

оқыту  әдістері  мен 

тәсілдеріне  басты  назар 

аудару.

2

 

10

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: әңгімелесу  және  диалогтік 

оқыту.

1-сабақ:  Диалогтік 

оқытудың  мәні.

2

 

2-сабақ:  Оқу  сапасын  жақсарту 

мақсатында  сабақта  әңгімелесуді  пайдалану 

әдістемесі.

2

 

11

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: 

сын  тұрғысынан 

ойлау.

1-сабақ: 

Сын  тұрғысынан  ойлаудың 

мәні.

2

 

2-сабақ:  Оқытуда  сын  тұрғысынан 

ойлауды  пайдалану.

2

 

12

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: сын  тұрғысынан  ойлау.

1-сабақ:  Оқытуда  сын  тұрғысынан 

ойлауды  пайдалану.

2

 

2-сабақ:  Сын 

тұрғысынан  ойлау  дағдыларын 

дамытуға  арналған  әдістерді 

жоспарлау.

2

 

13

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: 

оқу  үшін 

бағалау  және  оқуды 

бағалау.

1-сабақ:  Бағалау 

үдерісінің  мақсаты. Оқу  үшін 

бағалаудың  (ОүБ)  мәні.

2

 

2-сабақ:  Бағалау 

үдерісінің  мақсаты. Оқу  үшін 

бағалаудың  (ОүБ)  мәні.

2

 

14

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: оқу  үшін  бағалау 

және  оқуды  бағалау.

1-сабақ:  Оқытуды 

жоспарлауда  ОүБ  әдістемесін 

пайдалану.

2

 

2-сабақ:  Оқытуды 

жоспарлауда  ОүБ  әдістемесін 

пайдалану.

2

 

15

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: оқу  үшін  бағалау 

және  оқуды  бағалау.

1-сабақ:  Сабақта  ОүБ  әдістемесін 

пайдалану.

2

 

2-сабақ:  Сабақта  ОүБ  әдістемесін 

пайдалану.

2

 

16

Тәжірибені  түрлендіру. 

Қуатты  педагогикалық  құралдар: оқыту  мен  оқуда 

ақпараттық  коммуникациялық  технологияны  (АКТ) 

пайдалану.

1-сабақ:  Оқыту  мен  оқуда 

АКТ  пайдалану  мақсаттары.

2

 

2-сабақ:  Оқу  сапасын  арттыру 

мақсатында  сыныпта  АКТ 

пайдалану  әдістемесі.

2

 

17

Сабақты

жоспарлау.

1-сабақ:  Сабақтың 

сараланған  оқу  нәтижелерін 

әзірлеу.

2

 

2-сабақ:  Оқу 

нәтижелеріне  қол  жеткізуге 

арналған  жаттығуларды  жоспарлау 

және  Бағдарлама  тақырыптарын  ықпалдастыру.

2

 

18

Сабақты

жоспарлау.

1-сабақ:  Бағалау 

критерийлерін  белгілеу.

2

 

2-сабақ:  Оқу  мақсаты,

жаттығу  мен  бағалау 

критерийлері  арасындағы  байланысты 

бағамдау.

 

 

 

2

 

 

 

19

Сыныптағы  оқуды 

басқару

1-сабақ:  Оқыту 

үдерісін  жақсарту  мақсатында 

өзгерістерді  жоспарлау.

2

 

2-сабақ:  Оқыту 

үдерісін  жақсарту  мақсатында 

өзгерістерді  жоспарлау.

2

 

20

Сыныптағы  оқуды 

басқару

1-сабақ:  Оқыту 

үдерісін  жақсарту  мақсатында 

өзгерістерді  жоспарлау.

2

 

2-сабақ:  Оқыту 

үдерісін  жақсарту  мақсатында 

өзгерістерді  жоспарлау.

2

 

21

Оқыту  тәжірибесіне  Бағдарлама 

тақырыптарын  енгізу

1-сабақ:  Тізбектелген 

сабақтар  топтамасын  орта 

мерзімді  жоспарлау.

2

 

2-сабақ:  Тізбектелген 

сабақтар  топтамасын  орта 

мерзімді  жоспарлау.

2

 

22

Сабақты  зерттеу 

әдісі

1-сабақ: Оқыту  мен  оқу 

үдерісін  жақсарту  мақсатында 

Сабақты  зерттеу  әдісін 

қолдану. 

2

 

2-сабақ:  Сабақты 

зерттеудің  тақырыбын  белгілеу.

2

 

23

Сабақты  зерттеу 

әдісі

1-сабақ:  Оқыту  мен  оқу 

үдерісін  жақсарту  мақсатында 

Сабақты  зерттеу  әдісін 

қолдану.  Мектептегі  Сабақты 

зерттеудің  табыс  критерийлері.

2

 

2-сабақ:  Оқыту  мен  оқу 

үдерісін  жақсарту  мақсатында 

Сабақты  зерттеу  әдісін 

қолдану.  Мектептегі  Сабақты 

зерттеудің  табыс  критерийлері.

2

 

24

Бағалау

1-сабақ:  Мұғалімдердің 

оқыту  және  оқу 

тәжірибесіне  өзгеріс  енгізу 

үдерісін  бағалау.

2

 

2-сабақ:  Мұғалімдердің 

оқыту  және  оқу 

тәжірибесіне  өзгеріс  енгізу 

үдерісін  бағалау.

2

 

25

Бағалау

1-сабақ:  Мұғалімдердің 

оқыту  және  оқу 

тәжірибесіне  өзгеріс  енгізу 

үдерісін  бағалау.

2

 

2-сабақ:  Мұғалімдердің 

оқыту  және  оқу 

тәжірибесіне  өзгеріс  енгізу 

үдерісін  бағалау.

2

 

Бағдарлама 

бойынша  барлығы

100 

академиялық  сағат

 

 

 

 Мектеп  тренері: ___________Курмахан  М.

Просмотров: 1741


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст