«Ақмола облысы білім басқармасының  Бұланды ауданы білім бөлімі Капитоновка ауылының жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа села Капитоновка отдела образования по  Буландынскому району управления образования Акмолинской области»

біз әлеуметтік желілерде

Сенім телефоны

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектепалды даярлық қмж. ҰОҚ-нің тақырыбы: Даңқы асқақ тұлғалар

26.01.2018

Ортақ  тақырып.

Салт-дәстүрлерді білу не үшін керек?

ҰОҚ-нің  тақырыбы:  Даңқы 

асқақ  тұлғалар

Мектеп/Мұ: «Капитоновка  ОМ» КММ

Күні: 22.01.2018

Педагогтің  аты-жөні:  Курмахан 

М.

Сынып/ 0 «А»

Қатысқан   балалар  саны: 3

Қатыспаған  балалар  саны: 0

ҰОҚ-нің  оқытылу

мақсаты:

0.1.2.1. Организмнің төзімділігі мен

жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі

жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау.

0.2.1.4. Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, тепе-теңдікті сақтай отырып

өзгермелі жағдайларда секіру.

0.2.1.5. Өрмелеу, өрмелеп шығу, астымен еңбектеу, еңбектеп өту түрлерін

орындау.

0.2.1.6. Қашықтыққа, көлденең және тік нысанаға лақтыру.

0.2.2.1. Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түріндегі епті-

лік, жылдамдық пен реакция.

0.3.1.3. Әділетті ойын мен әділетті төрелік белгілерін

анықтау.

Күтілетін  нәтиже

Барлық  балалар:

Топпен оңға, солға бұрылу, бір орында

толық айналу.

Бірден, екіден қайта сап құра отырып жүру

Көпшілік  балалар:

Тапсырма орындау кезінде кеңістік, дене,

уақытты бақылау.

Тез бастапқы қалып түрлеріне көшу – малдас құру, еденге отыру, жүрелей

отыру, еденге жату, оң (сол) тіземен тұру, ішпен жату, арқамен жату.

Кейбір  балалар:

Барлық команда мүшелерінің іс-қимылын

келісе отырып командир рөлін

атқару.

Қолды иықтан алға-артқа сермей отырып допты нысана ортасына көздеп

жіберу.

Секірген кезде ең жоғары ұшу нүктесінде тізені барынша бүгіп, кеудеге

қарай тарту

Тілдік  мақсат

– балалар теориялық және практикалық

әрекеті арқылы пәндік терминоло-

гияны білетінін және түсінетінін көрсетеді;

– іс-әрекетті талдау және бағалау, өзінің және өзгенің олқылықтары мен әлеу-

етін анықтау дағдыларын көрсетеді;

– Қазақстанның этномәдениеті және тарихы туралы білімдерін кеңейтуге

ықпал ететін қазақстандық дәстүрді білетінін көрсетеді.

Пәндік лексика және терминология:

Қабанбай батыр, Райымбек батыр, Өтеген

батыр, сергіту сәті, жарыс.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Кімді батыр деп атайды? Жамбыл атамыз

«құландай жүйрік, бүркіттей

қырағы, арыстандай айбатты» деп қай батыр туралы айтқан?

Той-томалақта және аңшылықта батырлардан кім бірінші болды? Батырлар

өз ұрпағына нені өсиет етті?

Неге екенін айта аласыңдар ма…?

Топтың жеңіске жетуіне қандай кемшіліктер

кедергі болды? Орындау

кезінде қай тапсырма қиынырақ тиді? Достарыңа нәтижені

жақсартуға

және қиындықты жеңуге не көмектесті?

Алдыңғы  оқу

Жүгіріп келіп тақтай арқылы (биіктігі 40

см) биікке секіру.

Гимнастикалық орындықтың үстіне бір аяқты тізерлеп қойып, ал екінші

аяқпен жерді тіреп жүру.

Белтемірде тартылып тұру.

Бір тақтайдан екінші тақтайға (заттан-затқа; биіктігі – 10 см) аттау

Жоспар

Жоспарланған  уақыт

Жоспарланған  іс-әрекет

Ресурстар

Қызығушылық  ояту

0–3 минут

Батырлар жайлы әңгіме

Кімді батыр деп атаған? Жамбыл атамыз «құландай жүйрік, бүркіттей қырағы,

арыстандай айбатты» деп қай батыр туралы айтқан? (Өтеген

батыр). Той-томалақта да, аңшылықта  да  батырлардан

 кім

бірінші болды? (Қабанбай батыр). Батырлар өз ұрпағына нені өсиет етті?

(Ұ) Бір қатарға сапқа тұру, оңға, солға бұрылу, бір орында  толық

 айналу;

бірден, екіден  сап

құрып  жүру.

Кең, бос  кеңістік

Негізгі бөлім

4–12

 

 

 

 

 

(Ұ) Динамикалық

 сергіту  сәті

Спорттық сипаттағы жаттығуларды орындай

отырып

жүру мен жүгіруді алма-кезек орындау; әртүрлі бастапқы  қалыптарға көшу – малдас құру, еденге

отыру, жүрелей отыру, еденге жату, оң (сол) тіземен тұру, ішпен жату,

шалқадан жату.

Жеткілікті арақашықтықты өздігінен бақылауға, бастапқы  қалыпты нақты орындауға назар аударыңыз.

Қолмен 5 метр арақашықтықты жүру (бір бала екінші баланың аяғын көтеріп

ұстайды, екінші бала қолымен жүреді).

 

Диаметрі  15 м доптар

 

 

 

 

 

 

13–27

(Ұ, Т) 5

метр қашықтықтан тік нысанаға доп лақтыру.

Нұсқау – қолды  алға-жоғары  сермей 

отырып  иық буыннан  айналдыру.

(Ұ, Т) топ ойыншыларының аяқтарының

астынан еңбектеп өту.

Топтың 

бірінші ойыншысы алға бір қадам аттап, аяқты екі  жаққа алшақтата иық деңгейіне қойып, қолды

белге таянып  бастапқы  қалыпқа  көшеді. Оның аяғының астынан екінші  ойыншы  еңбектеп  өтіп оның алдына тұрады  да, бастапқы 

қалыпқа  көшеді. Келесі бала да

екі  ойыншының  аяқтарының 

астынан  өтіп  алдына барып  тұрады. Ең соңғы ойыншы өтіп бірінші болып

тұрған  соң, ойын  кері бағытта  қайталанады.

(Ұ, Т)

Бір орыннан биіктікке секіру (30 см)

Нұсқау – секірген  кезде ең жоғары  ұшу 

нүктесінде тізені  барынша  бүгіп, кеудеге қарай тарту, содан кейін

аяқты  тез  жазып, жерге  жеңіл түсу.

 

Жерге  секіріп  түскен  соң, денені  тіктеп, табанмен толық  тұруға  назар  аудару.

 

Тыныс

алу жаттығулары

1. Бастапқы  қалып – аяқты айқастыра отыру (нұсқалар:

тізерлеп немесе өкшемен отыру, аяқты бірге ұстау). Арқаны тік  ұстау. Қолды толық жаза отырып бастан

жоғары көтеріп демді  ішке тарту және

демді сыртқа шығара отырып денені еңкейтіп 

қолды түсіру.

2. Бастапқы қалып қайталанады. Қолды

бастан асыра жоғары  көтеру. Демді

сыртқа шығара отырып еңкейіп, қол мен шекені 

еденге дейін жеткізу, демді ішке тарта отырып, денені тік жаза  отырып бастапқы қалыпқа келу.

3. Бастапқы қалып қайталанады. Қолды

алдыға қарай немесе  иық деңгейінде екі

жаққа қарай созу, алақан төмен қарайды. Демді ішке тарта отырып сол қолды

жоғары көтеріп, оң қолды  төмен түсіру.

Демді сыртқа шығара отырып – сол қолды төмен, 

оң қолды жоғары көтеру.

4. Бала бастапқы қалыпта отырып, қолды екі жаққа созады,  саусақтарды  бүгеді. Демді ішке тарта отырып бас  бармақты 

жоғары  көтереді, демді  сыртқа шығарғанда  бас  бармақты

 біртіндеп  төмен  түсіреді.

Тік  нысана

 

 

 



 

 

 

 

 

Биіктігі 30 см зат-

тар – әр қатарға

6-дан (текшелер,

отырғыштар).

 

 

 

 

Қорытынды 

бөлім

28–30

Балалармен  бірге  әр  сайыс

үшін  ұпай  есептеу арқылы

жеңімпазды анықтау. Басқа балалармен жарыста жеңіліске

ұшырау себептерін талдауды ұсыну.

Просмотров: 1688


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст